calendula Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Vurderer å feire 6års dagen til jenta mi slik: Låne skolens uteplass med lavu. Invitere hele klassen fra kl 14-16. (17 barn, har ikke plass til dem hjemme) Vi er 2 voksne. Har begge mye erfaring med speiderunger. Opplegg: Gå rett fra skolen ut til plassen. Matøkt med pølser over bålet, kake osv. Skattejakt. Tur tilbake. Satser på indianertema. Hva synes dere. Er det for kjedelig å feire på en plass hvor de har uteskole en halv dag hver uke? Noen som har lure tips. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det høres supert ut :-) Jeg synes dere har beregnet litt lite tid, men det er det kanskje en årsak til. 0 Siter
calendula Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Det høres supert ut :-) Jeg synes dere har beregnet litt lite tid, men det er det kanskje en årsak til. Kan gjerne ta litt lengre tid - takk for tips! 0 Siter
grot Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Tror nok også du må beregne bedre tid, ellers blir det litt pes tror jeg. Ungene kommer til å elske dette kan du skjønne:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Synes det høres kjempekoselig ut, jeg. 0 Siter
zenitra Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette høres knallgøy ut! Uteskolen blir brukt på en annen måte, og dette er nytt å spennende. Den forandringen fra det daglige bruk, gjør det bare ekstra stas å være der mener nå jeg. Lykke til ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette syntes jeg var en kjempegod ide. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Lillemann var på en lignende feiring for noen uker sida, og det var kjempevellykka Bare husk å gi beskjed til foreldra at de skal ha på uteklær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.