Gå til innhold

Min søte lille minstemann...

Anbefalte innlegg

Skulle bade sammen med storesøster i ettermiddag... Bare de to! Luksus, vet du...

vel, jeg tappet i badekaret, og tok dem med på lekerommet mens karet fyltes. Vannet var litt kaldt, så jeg tappet i mer varmt, - og tida gikk...

Til slutt var alt klart, og minsten jumpa oppi. Stor glede; "Vatte'!" Han elsker vann og basseng, skikkelig morosmt! Så skulle storeesøster oppi karet... Det er da det skjer:" Lillebror pissa i badekaret! Æsj!" Jaja, da var det bare å putte snuppa i dusjen, og spyle knerten grundig. Det var den kosen, gitt...

*sukker oppgitt, men likevel lykkelig*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246826-min-s%C3%B8te-lille-minstemann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et av mine første minner er at jeg står hutrende ved siden av badekaret og venter på at mamma skal skifte vann etter at søstra mi _bæsja_ i vannet! Hun er 2 år yngre enn meg...

Tror alle mine tre har bæsja i badekaret minst én gang hver :-(

he-he, er nok ikke uvanlig det nei. Mine begynte å bade sammen når de var rett over 1 og 3 år. Lillesøster hadde da for vane å bæsje HVER GANG en periode, så vi måtte tømme alt, vaske og så fylle på igjen!

Storebror uttalte da at lillesøster må ikke bæsje i badekaret, men tisse det var greit for det gjorde han. Da fikk vi vite det og *ler*

he-he, er nok ikke uvanlig det nei. Mine begynte å bade sammen når de var rett over 1 og 3 år. Lillesøster hadde da for vane å bæsje HVER GANG en periode, så vi måtte tømme alt, vaske og så fylle på igjen!

Storebror uttalte da at lillesøster må ikke bæsje i badekaret, men tisse det var greit for det gjorde han. Da fikk vi vite det og *ler*

Haha! Jommen er de gode, disse små"trolla"!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...