Gå til innhold

Folk og Røvere i Kardemommeby, lydbok.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lenge denne varer?

Jeg har rotet bort coveret og Flisen klasse har lesepass på skolen, hvor det skal noteres hvor mye de leser, leses for og hører på lydbøker. Jeg skal notere tiden i lesepasset nemlig. Det er leselyst aksjonen de er med i, 1-4 klasse er Aksjon Lesekompis. Her ble det mye bla, bla, bla. Det er egentlig bare legnden på lydboka jeg er ute etter. :)

Fortsetter under...

Annonse

Ja, boka har vi, men det hadde vært morsomt med lydboka også.

Du har jo fått svar allerede og jeg kan bare henge meg på at det er en kjempefin lydbok. Frøknene hører på den med jevne mellomrom og går aldri lei, nå har vi vel hatt den iallefall i et par år.

Datteren min skal også være med i aksjon lesekompis. Jeg ante ikke at de kunne bruke lydbøker?! I så fall er vi heldige; datteren min har fullstendig dilla på lydbøker og hører de om og om igjen....

Det står i lesepasset, side 3.

Du kan også lese på www.norli.no

Vi ble veldig glade for denne aksjonen, vi leser jo hele tiden uansett, så for Flisen er det bare bonus dette med at alle de andre barna i klassen også leser.

Nå skal vi snart en tur på biblioteket å låne med oss noen lydbøker og andre bøker hjem, hun er helt gira på at hun skal få flest klistremerker først, og jeg som trodde hun ikke eide konkurranseinstinkt. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...