Gå til innhold

Får ikke sove, blir innlagt på sykehus i morgen

Anbefalte innlegg

I dag så begynte jeg plutselig å kjenne brystsmerter. Tok kontakt med legevakten, som henviste meg til akutt mottaket.

Tenkte liksom, ja, ja greit at de er så nøye og de finner sikkert ingenting og var jo skikkelig positiv jo.

På akuttmottaket tok de blodprøver, ekg og blodtrykk. Alt så greit ut utenom blodprøvene var ikke normale :(

Etter å ha ligget der til kl 02 og frøset (skikkelig kalt på det rommet) så spurte jeg legen om jeg kunne gå hjem og sove heller.

Nei, de ville helst ha meg der over natten. Men er det ikke bare at jeg sover her og så blir ingenting gjort før i morgen tidlig allikavel, spurte jeg.

Jo, det var slik. Så jeg ba om å få lov til å gå hjem på eget ansvar. Og heldigvis så fik jeg det, etter å ha fått en blodfortynnende sprøyte... Får ikke sove der, når jeg fryser og har vondt når jeg puster. Da er det bedre å ha det varmt og koselig og surfe litt her hjemme....

I morgen kl 9 så skal jeg vist legges inn på lungepost. Og ta noen røntgen og nye blodprøver og mas.

Huffa meg, blir jo bekymret her. Men satser på at dette går bra. Forhåpentlig vis så ser alt bedre ut i morgen og jeg får lov til å gå hjem og skriver rapport til dere da.

Kranglet med mannen min tidligere og det er ikke noe gøy nå at det er litt isfront imellom oss når jeg egentlig er ganske bekymret her.

Han ble heller ikke noe særlig glad over å må være hjemme fra jobb i morgen fordi jeg må på sykehuset.. Takk for det liksom.

Tenk gode tanker for meg i morgen ;) Gruer meg litt, er nemlig ikke noe særlig glad i sykehus.

Fortsetter under...

Skal tenke mange gode tanker for deg.

Alltid litt skummelt med noe man ikke vet hva er. Litt dårlig gjort av mannen din å være sur stedet for bekymret og glad for at de vil sjekke deg ordentlig.

Skjønner godt det er vanskelig å sove. Jeg har søvnproblemer og er ofte våken døgnet rundt....

Men imorgen natt kommer du til å sove som en stein, når alt viser seg å være bra!

Uffda, dette var kjipe greier.

Jeg skal sende mange gode vinner til deg i morgen, dette går nok helt fint.

Mannen din er skikkelig dust som er mer bekymret for jobben enn for deg. Det må være utrolig sårende, men alt går bra til slutt skygge.

Jeg sitter her med begynnende bihulebetennelse, det kjennes iallefall sånn ut. Det er så kjipt å ikke få sove, særlig siden mannen er bortreist og Mis har fri fra bhg i morgen..

Skygge min! *Stor klem* Håper virkelig at det bare er noe tilfeldig på blodprøvene og at de er helt fine i dag!

Og ang, mannen din så har menn mange rare måter å reagere på når de blir skremte på grunn av sin kjæres sykdom, så han mente sikkert ikke å si det sånn som det ble. :o)

*Klem igjen*

Uff da. *sender deg varme tanker og håper at det ikke er noe alvorlig*.

Skjønner godt du er redd, hadde vært livredd sjøl jeg. Liker heller ikke sykehus, men du vet at det er jo det tryggeste stedet å være når man er syk. Føler det litt som fangenskap jeg, men er jo ikke det. : ) De som jobber der er jo der for at du skal bli frisk og ha det bra.

mannen din burde smelte isfronten og heller støtte deg i stedet for å surmule over at han må være hjemme..

Ønsker deg masse lykke til, og håper at du kommer hjem igjen i dag med gode nyheter. :)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...