Gå til innhold

Såre brystvorter


Mymlen

Anbefalte innlegg

Jeg ammer en gutt på 5 mnd. Er veldig plaget av det vi etter noe om og men har funnet ut at det er eksem, og det virker på meg som den er infisert. Kan dette skyldes bakterier barnet har i halsen, siden det kommer tilbake til stadighet?Eksembehandling hjelper, men utslettet dukker fort opp igjen. Kan det behandles på noe vis dersom det sitter i barnets hals? Han har vært mye det jeg kaller forkjølt, rennende og tett nese, delvis anstrengt pust. Men god almentilstand, stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna-Pia Haggkvist, intensivsykepleier

Jeg vil anbefale deg å gå til lege og få tatt bakteriologisk dyrking av sårene neste gang du synes de ser infiserte ut. I samarbeid med legen kan dere finne ut av om barnet trenger å ta prøve også. Sår som ikke gror kan være et tegn på en infeksjon somtrenger behandling.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...