Gå til innhold

Å nei! glemte gaver...

Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet hjem fra en utenlandsferie; som ble delvis sponset av foreldrene mine samt svigermor. Men så glemte jeg å kjøpe gave til dem fra reisen! Jeg er så redd de blir fornærmet.....

Saken er at det ble veldig lite shopping, siden vi var sammen med små barn/babyer, det egna seg liksom ikke til det....

Pleier dere å kjøpe noe med hjem til besteforeldre?

De kommer på besøk i kveld, og jeg er litt engestelig/flau....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246961-%C3%A5-nei-glemte-gaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis skal jeg på en reise til før jul, til København, og da uten barn. DA skal jeg sørge for å finne noe til dem ;)

Det går så greit at. Husk at de elsker både deg og barna, og vil heller høre om den fine turen dere har hatt!

Har en sønn på 22 som er samboer og jeg ville heller at de bruker pengene på seg selv... De er studenter og er redd de føler at de må kjøpe noe fint til meg.

Sist de var ute og reiste spurte jeg om de kunne kjøpe en parfyme til meg og det gjorde de. Jeg betalte selvsagt.

For meg ble det mye billigere enn å kjøpe den i Norge.

Kos deg sammen med dem du!

Ikke alltid jeg har med gaver, men hva med å stikke ut i butikken å kjøpe no snop ala after eight eller sånnt som dem har i taxe freen eller kanskje de kan få alkohol kvota deres(eller kanskje dere ikke kjøpte noe:)

God ide; men vi kjøpte ikke alkohol heller, og har ikke tid til å stikke innom butikken. De kommer jo snart....

Annonse

Det går så greit at. Husk at de elsker både deg og barna, og vil heller høre om den fine turen dere har hatt!

Har en sønn på 22 som er samboer og jeg ville heller at de bruker pengene på seg selv... De er studenter og er redd de føler at de må kjøpe noe fint til meg.

Sist de var ute og reiste spurte jeg om de kunne kjøpe en parfyme til meg og det gjorde de. Jeg betalte selvsagt.

Åh! Takk for trøsten! Føler meg allikevel som en "dårlig datter...." Men skal rette det opp...

Bevares, dattera mi på 21 må kjøpe sigaretter og presant til meg hver gang hun er i utlandet ellers så blir jeg sur.

Hun ler seg ihjel da og sier jeg er den verste mora i hele verden. Ingen andre mødre forlanger slike ting ;o)

Bevares, dattera mi på 21 må kjøpe sigaretter og presant til meg hver gang hun er i utlandet ellers så blir jeg sur.

Hun ler seg ihjel da og sier jeg er den verste mora i hele verden. Ingen andre mødre forlanger slike ting ;o)

Ler....

Jo, de kjøpte sigaretter òg, men betalte også for dem. Sparer meg mange kroner det vet du.....

Jeg vet at de har dårlig råd for tiden og som mor vet jeg hva det vil si.

åsså kvele dem!!!

*hyler av latter*

Ler....

Jo, de kjøpte sigaretter òg, men betalte også for dem. Sparer meg mange kroner det vet du.....

Jeg vet at de har dårlig råd for tiden og som mor vet jeg hva det vil si.

åsså kvele dem!!!

*hyler av latter*

Jeg betaler ikke sigarettene heller. Men jeg kan godt gi henne noen hundre kroner hver gang hun er blakk og spiser nudler isteden. Og det skjer omtrent hver mnd så :o)

Jeg betaler ikke sigarettene heller. Men jeg kan godt gi henne noen hundre kroner hver gang hun er blakk og spiser nudler isteden. Og det skjer omtrent hver mnd så :o)

Ja, det er godt mamma kan stille opp, selv om hun aldri blir rik heller.

Ikke bare er man kronisk syk, men kronisk pengelens også.....

Ja, det er godt mamma kan stille opp, selv om hun aldri blir rik heller.

Ikke bare er man kronisk syk, men kronisk pengelens også.....

Hehe, ikke snakk om det engang.

Men jeg har faktisk bedre råd enn henne siden jeg bare har en unge hjemme, det var verre den gangen jeg hadde tre og to var tenåringer og åt som hester. Og skiftet tøy flere ganger om dagen og klarte å vaske i stykker alt tøyet.

Annonse

Hehe, ikke snakk om det engang.

Men jeg har faktisk bedre råd enn henne siden jeg bare har en unge hjemme, det var verre den gangen jeg hadde tre og to var tenåringer og åt som hester. Og skiftet tøy flere ganger om dagen og klarte å vaske i stykker alt tøyet.

Jeg har to tenåringer hjemme nå, men det er ikke så ille. Sønnen på 16 mener at tre bukser og to gensere er nok tøy.....Greit det, men de må jo vaskes hver dag ellers har han jo ikke rene klær. Men kjøpe nye, nei det gidder han ikke. Det er sååå kjedelig visstnok.

Min datter på 13 kjøper klærne sine selv og det er deilig, men de ligger til gjengjeld over alt på de utroligste steder. Ja, de barna....

Jeg har to tenåringer hjemme nå, men det er ikke så ille. Sønnen på 16 mener at tre bukser og to gensere er nok tøy.....Greit det, men de må jo vaskes hver dag ellers har han jo ikke rene klær. Men kjøpe nye, nei det gidder han ikke. Det er sååå kjedelig visstnok.

Min datter på 13 kjøper klærne sine selv og det er deilig, men de ligger til gjengjeld over alt på de utroligste steder. Ja, de barna....

Minstemann er bare 10 han så det går nok bra noen år til :o)

Jeg hadde nok blitt litt fornærma ja.. :) Jeg kjøper alltid gaver til alle i familien når jeg er ute og reiser. bare småting da, som f.eks en kul ligther + godis, et kjede, veske osv.

Å nei, ikke si det'a!

Ja, ja. Tar lærdom og lover å forbedre meg på neste tur (heldigvis ikke så lenge til, kan gjøre det "godt igjen" da)....

Snartur innom polet og kjøp en likør eller en god flaske vin , de vet jo ikke at den er kjøpt i "nød" , eller sjokolade/konfekt . Si at mere spennende ble det ikke da dere ikke shoppet på turen..

Godt tips, men for seint. Foreldrene mine var innom i går. Men jeg skal gjøre det godt igjen ved neste utenlandstur, som heldigvis ikke er så lenge til....

Svigermor har jeg ikke sett enda, så henne kan jeg bruke dette trikset på. skal jeg jammen gjøre....Bare hun ikke stikker innom før jeg får ordnet det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...