Gå til innhold

Fotball med på skolen

Anbefalte innlegg

Et stort tema på foreldremåte i vår 2.klassing var om hvorvidt ungene skulle få lov til å få med seg egen ball til fotballsparking i friminuttene.

Hvordan er reglene på deres skole? får de lov? Hvorfor/hvorfor ikke?

Hos oss har det vært en stor kilde til konflikter det med fotballene, samt at de har liten skolegård, og de som ikke spiller fotball blir "skviset ut" på sidelinjen. Fotballungene fikk masse oppmerksomhet (bla pga konfliktene "nei! det er MIN ball, du fåkke være med"), mens de andre fikk mindre.

Nå er det bestemt: ingen baller. Bruk kun skolens egne baller.

Nå blir jeg kanskje gjenkjent, men shit au!

Lurer bare på hvilke regler som er andre steder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246976-fotball-med-p%C3%A5-skolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om hver klasse legger sammen penger og kjøper sin egen ball? Da er det ingen i klassen som har mer eiendomsrett til ballen enn de andre.

Jeg vet det har blitt gjort forskjellige steder, med hell.

Ulempen er de som vanligvis ikke spiller. Kanskje bør de også være med å betale, slik at de kan være med når de ønsker det? Blir jo ikke mye på hver.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...