Gå til innhold

Nå er pysen tilbake fra sykehuset...

Anbefalte innlegg

Det tok litt tid men etter nye blodprøver, ct av lungene og litt fram og tilbake. Så fant de ut at heldigvis så var det ikke blodpropp som de hadde fryktet kvelden før.

Men kun en plagsom stille lungebetennelse, og at grunnen for at det er smertefullt å puste var at det er en irritasjon av lungehinnene tror jeg legen sa.

Så I'm back med antibiotika og voltaren...

Sykehus er ikke noe plass for sprøyte pyser :) Jeg lekker som en sil nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246980-n%C3%A5-er-pysen-tilbake-fra-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt og høre at det ikke var blodpropp!

Mamma har vært ute for akkurat det samme, var ikke blodpropp hos henne heller, men en slik stille lungebetennelse.

Hun slet en stund med den, siden hun ikke har vett til og gire ned litt. Så ta det med ro fram over nå, og plei deg selv!

Liker ikke sprøyter jeg heller, og gruer meg allerede til jeg skal innlegges på søndag.

Men nå er det overstått for din del, heldigvis :o) God bedring!

Godt og høre at det ikke var blodpropp!

Mamma har vært ute for akkurat det samme, var ikke blodpropp hos henne heller, men en slik stille lungebetennelse.

Hun slet en stund med den, siden hun ikke har vett til og gire ned litt. Så ta det med ro fram over nå, og plei deg selv!

Liker ikke sprøyter jeg heller, og gruer meg allerede til jeg skal innlegges på søndag.

Men nå er det overstått for din del, heldigvis :o) God bedring!

Takk for svar, skal sende deg positive tanker på søndag !

Det var som en annen sa her, føler meg litt fengslet på sykehus.

Ta med masse lesestoff :) Blir gjerne endel venting ...

Så godt å høre! : ) Du får ha god bedring da.. Men en ting.. har ikke voltaren gått ut? Sist jeg ba om ny resept på det (1,5 år siden) så sa legen at det ikke var bra hadde de funnet ut. Nå husker jeg ikke hvorfor da.. Men jeg fikk det i hvert fall ikke pga. noe med pillene de hadde funnet ut.

Annonse

Så godt å høre! : ) Du får ha god bedring da.. Men en ting.. har ikke voltaren gått ut? Sist jeg ba om ny resept på det (1,5 år siden) så sa legen at det ikke var bra hadde de funnet ut. Nå husker jeg ikke hvorfor da.. Men jeg fikk det i hvert fall ikke pga. noe med pillene de hadde funnet ut.

Jeg får voltaren (eller diclofenac hvis det er billigst da) av legen min når jeg trenger det.

Det var en del av Sudbø-forsknings-juks-resultatene som viste at vanlige NSAIDs også ga høyre risiko for hjerte-/karproblematikk, men det er det antagelig ikke så stor grunn til å tro på lenger.

Så hvis du trenger det kan du sikkert spørre legen igjen nå.

Men Vioxx gir fortsatt økt risiko for hjerte-/karproblemer.

Tja, fik resept på Voltaren og det var ingen som sa noe når jeg hentet den på apoteket i går.

Hvorfor skulle den ha gått ut ?

Takk for svar, skal sende deg positive tanker på søndag !

Det var som en annen sa her, føler meg litt fengslet på sykehus.

Ta med masse lesestoff :) Blir gjerne endel venting ...

Takker.

Jeg tror jeg innehar en av førsteprisene i venting på sykehus ;o)

Jeg er blitt en gammel traver i korridorene der.

Lesestoff er ett must, heldigvis har jeg flere bøker jeg gleder meg til og lese.

Men fengslet det blir man, jeg får jo permisjon, men orker aldri og dra fra sykehuset, så da er man jo like langt.

Håper du snart er på beina igjen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...