Gå til innhold

Til Russlat - Ang Russland

Anbefalte innlegg

Gjest Adopson fra Russland

Hvor lenge har dere ventet på barn fra Russland?

Fatter ikke at dette kan ta så lang tid jeg? Adopsjoner fra Russland pågår jo i nabolandene våre Danmark og Sverige. USA adopterer barn fra Russland som bare det. Fatter ikke at det kan gå SÅÅÅ ufattelig trengt i Norge???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247131-til-russlat-ang-russland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventet lenge lenge ......mange mange år! Bakgrunnen er at AF's godkjenning er uløpt, og AF må ha sine godkjenningspapirer i orden i Russland får nye adopsjoner kan gjennomføres formelt og korrekt. Byråkratiet tar tid, og derfor skjer det ingen ting enn så lenge.

Gjest Adopsjon fra Russland

Ventet lenge lenge ......mange mange år! Bakgrunnen er at AF's godkjenning er uløpt, og AF må ha sine godkjenningspapirer i orden i Russland får nye adopsjoner kan gjennomføres formelt og korrekt. Byråkratiet tar tid, og derfor skjer det ingen ting enn så lenge.

Huff, føler med dere!!

Håper på bedre tider snart!!! Fatter ikke at det skal være så vanskelig å adoptere barn fra Russland. Flere tusen trenger en mamma og en pappa og et skikkelig hjem. Det er jo ikke lenge siden det gikk strålende med adopsjoner fra Russland, synes jeg husker å ha sett på statistisk sentralbyrå at det var kommet 22 stk på ett år. Den gang både gutter og jenter. Tenk om det kunne bli slik igjen, det hadde vært fantastisk.

Men jeg fatter fremdeles ikke at det kan gå glattere for nabolandene våre Sverie og Danmark og ikke minst USA?

Hmmm?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...