Gå til innhold

Leker som får med alle banra?

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere juletrefest (ja, det er lenge til men planleggingen begynner nå:) Det blir ca. 60 barn fra 1 - 7 år. Vi skal ha enten tryllekunstner eller klovn, og nisse selvsagt. Tidligere har barna sett film i 30 minutter, men dette synes jeg er dumt og vil heller aktivisere barna og finne på noen leker, kanskje for både voksne og barn. Har dere noen forslag? Alle barna bør ikke være med samtidig, men det bør være noe som passer for alle aldersgrupper. Eller evt. forslag til flere leker, noen for de minste og noen for de litt eldre barna. Må ikke være for avansert, eller ta for lang tid å gjøre i stand til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247295-leker-som-f%C3%A5r-med-alle-banra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grønn tulipan

En voksen og et barn danser sammen. En sammenbrettet avis under armen på den voksne. Når musikken slutter å spille gjelder det å brette ut avisen sette seg på denne med barnet på fanget. Sistemann går ut. Slik fortsetter det til en vinner står igjen.

En liten halvtimes juetregang (jeg elsker å gå rundt juletreet!) og så frilek. På juletrefest _skal_ ungene løpe og herje og være søkk gjennomvåte av svette etter løping rundt og rundt. :o)

Jeg mener å huske fra min barndoms juletrefester at en voksen sto på scenen og sang bl.a. "Madam Hansen" og "Tante Monica" mens vi ungene sto nedenfor og sang med og gjorde alle bevegelsene. :o)

Gjest Flystripa

En liten halvtimes juetregang (jeg elsker å gå rundt juletreet!) og så frilek. På juletrefest _skal_ ungene løpe og herje og være søkk gjennomvåte av svette etter løping rundt og rundt. :o)

Jeg mener å huske fra min barndoms juletrefester at en voksen sto på scenen og sang bl.a. "Madam Hansen" og "Tante Monica" mens vi ungene sto nedenfor og sang med og gjorde alle bevegelsene. :o)

Hæ? 10 min er mer enn nok rundt juletreet. blir jo svimmel, jo ;o)

Annonse

Skal dere gå rundt juletreet? Det er jo noe som er kjempekoselig og som alle kan være med på.

Vi skal gå rundt juletreet, spise pølser og kaker, ha loddsalg og gevinster. men hadde vært gøy å ha noen leker for barna og. Den leken grønn tulipan skriver om hørtes gøyal ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...