Gå til innhold

adopsjonsboker for barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hilsen en adoptivmamma

Det som står i Aftenpostens Kulturbilag i dag gjelder ikke flere adopsjonsbøker, men EN, "En mamma og pappa til Gabriel" av

Cathrine Bakke Bolin.

Jeg har dessverre ingen link. Men det sto et innlegg her på DOL om boken den 6.sept skrevet av Julya, jeg siterer herved:

"Kjempefin bok med fine illustrasjoner. Den handler om Hannah og Knut som ønsker seg så veldig et barn, og som reiser til Colombia for å hente en liten gutt. Om reise og hjemkomsten. Lillegullet elsker den og vil bare lese denne boken for tiden."

"Leste litt om den her på nettet og dette står her:

En mamma og pappa til Gabriel er en bok familiene kan hygge seg med, en forklaringsbok til barnehager, helsestasjoner og bibliotek. En bok som formidler all den varme og trygghet man måtte ønske seg, skrevet med innsikt, erfaring og kjærlighet til det ene barnet - og alle andre."

Det som står i Aftenpostens Kulturbilag i dag gjelder ikke flere adopsjonsbøker, men EN, "En mamma og pappa til Gabriel" av

Cathrine Bakke Bolin.

Jeg har dessverre ingen link. Men det sto et innlegg her på DOL om boken den 6.sept skrevet av Julya, jeg siterer herved:

"Kjempefin bok med fine illustrasjoner. Den handler om Hannah og Knut som ønsker seg så veldig et barn, og som reiser til Colombia for å hente en liten gutt. Om reise og hjemkomsten. Lillegullet elsker den og vil bare lese denne boken for tiden."

"Leste litt om den her på nettet og dette står her:

En mamma og pappa til Gabriel er en bok familiene kan hygge seg med, en forklaringsbok til barnehager, helsestasjoner og bibliotek. En bok som formidler all den varme og trygghet man måtte ønske seg, skrevet med innsikt, erfaring og kjærlighet til det ene barnet - og alle andre."

takker og bukker for svar. jeg skal sjekke ut boken naar jeg blir mobil igjen...

Ville bare ønske deg god bedring, håper det ikke er noe alvorlig.

Klem, trk

Takk,. Ikke noe alvorlig - hadde et ubrukelig kne, og har nå fått satt inn en protese....

Det re 8 dger siden operasjonen så det går fremover. sakte med sikkert!

Håper at kneet blir bra nå, så blir det lettere å henge med når knerten er i farta :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...