Gå til innhold

Haster-barnehagebilde

Anbefalte innlegg

Gutta skal ta barnehagebilde i morgen og jeg satser på at det blir årets julekort! (har formant om smil!!!!)

Men det er vanskelig å finne guttegensere uten store mønster og tegninger på.

Så det jeg har er blå, brun og hvitstripete gensere (store striper) med brune krager fast i genseren.

Kan begge gutta ha på dette når de tar søskenbilder, eller blir det for mye striper?

Fant liksom ikke noen forskjellige gensere som machet hverandre (uten mønster)

Hva tar du på barnehagebilder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247320-haster-barnehagebilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt alt fra fin kjoler til helt ordinære hverdagsklær.

Jeg jobber selv i barnehage og de fleste ungene er helt hverdagslig i klærne på bildene. Angående de stripene, så trur jeg det er helt greit om du ønsker at guttene skal være kledd likt.

Min erfaring er at det er fint med litt farge på klærne. Vi har tatt 2 søskenbilder. På det ene hadde de like klær; lyseblå gensere og mørke rosa kjoler. På det andre hadde den ene knall rosa genser og den andre knall oransje. Det andre bildet ble desidert best!

Jeg ville ikke ha stressa for mye med klærne.

Da vi tok bilde var begge kledd i hverdagsklær, storebror i dongeribukse og rød-hvit-blå-stripete genser, vesla i dongeribukse og rød body. Tenkte på at fargene skulle passe sammen, men ville de skulle ha vanlige klær.

Aner ikke hvordan bildene ble, forresten, har ikke fått dem enda ...

Annonse

*Kikker opp på verdens nydeligste søskenbilde fra barnehagen* :o)

Jeg hadde helt glemt fotograferingen den dagen fotografen var i barnehagen og er stygt redd for at det ikke akkurat var finklærne som var på ved levering om morran...

Heldigvis var barnehagens ansatte såpass oppegående at gammel og slitt joggebukse ble byttet ut med skiftebuksa i bhg og begge to fikk på seg hjemmestrikket ullgenser/ulljakke. Tilfeldigvis passet fargene i genseren og jakka veldig godt sammen så bildet er nydelig! De holder hverandre i den ene hånda foran seg og storebroren har den andre armen godt plassert rundt lillesøsters skuldre mens han smiler så fint til fotografen - et aldeles nydelig bilde! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...