Gå til innhold

blir puppene borte?

Gjest jeg vil ikke bli flat

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil ikke bli flat
Skrevet

-når man slutter å amme? Blir de om mulig ENDA mindre enn de var før graviditeten?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

4

• ylvali1365381015

4

• kaffepiken

3

• smekka

2

Skrevet

Mine ble iallefall ikke mindre! De ser helt ut som de gjorde før amming, og nå har jeg ammet i 28 mnd. totalt fordelt på 3 barn!

Skrevet

Jeg har alltid hatt små pupper (så vidt B-cup ;-)) og de har ikke blitt mindre etter tilsammen nesten fem år med amming. De er ikke like faste i fisken som før, men det hadde nok skjedd enten jeg amma eller ei :-)

ylvali1365381015
Skrevet

ikke borte. bare mindre velfylte og dermed mer slappe.

sånn er livet!

(tross alt bedre enn ingen pupper ;-))

Gjest tulleruskehøna
Skrevet

De blir sånne lange hengslete som du kan slenge bak på ryggen :), verre og verre blir de jo fler barn du får.

Skrevet

Mine har samme størrelse nå som før jeg ble gravid. Var veldig uvant med en gang etter ammeslutt, men nå kan jeg ikke huske at de har vært så store som de nok sikkert var.

Skrevet

Det var ikke mye igjen av puppene da jeg var ferdig å amme det første barnet. Det kom seg betraktelig etter nr 2 og 3. Håper det er litt igjen når den siste gir seg.

Heldigvis er jeg mindre opptatt av hvordan puppene mine ser ut nå enn da jeg var 20 :)

Skrevet

Dessverre blir de ikke alltid mindre. Har alltid ønsket meg nette små pupper, gjerne en liten B-str, men neida!

Skrevet

De blir sånne lange hengslete som du kan slenge bak på ryggen :), verre og verre blir de jo fler barn du får.

Et tips: Du kan rulle dem opp slik at de fyller opp BH'en!

Skrevet

Et tips: Du kan rulle dem opp slik at de fyller opp BH'en!

Ja, sant.. Det er utrolig hva en god bh kan gjøre ;)

Skrevet

Mine pupper ble større etter amming enn det de var før jeg ble gravid første gang. Og det er jeg veldig fornøyd med.

Etter å ha ammet to barn, så tar jeg fortsatt blyanttesten uten problem. Så mine er fortsatt relativt faste.

Skrevet

Dessverre blir de ikke alltid mindre. Har alltid ønsket meg nette små pupper, gjerne en liten B-str, men neida!

Vil du dele med meg?

Skrevet

Mine pupper ble større etter amming enn det de var før jeg ble gravid første gang. Og det er jeg veldig fornøyd med.

Etter å ha ammet to barn, så tar jeg fortsatt blyanttesten uten problem. Så mine er fortsatt relativt faste.

Jeg stryker antagelig til pennal-testen jeg :o(

*Hulker*

Skrevet

Vil du dele med meg?

Ja, så gjerne ;o)

Du betaler portoen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Hulker*

*LOL*

Det gjør nok jeg også, og jeg har ikke ammet engang. :P

Skrevet

*Hulker*

Uff da! Men meg ga du en god latter. Jeg syns jeg ser for meg hvordan noen forsøker å putte innholdet i et helt pennal på plass under puppene - og klarer det!

Trøsten får være at jeg sikkert misunte deg i tenår/ungdom/tidlig voksen. Da var jeg nesten strykebrett i front.

Skrevet

Blyanttesten?!

Skrevet

Blyanttesten?!

Du skal legge en blyant under puppen og slippe taket. Faller blyanten ned, så har du bestått testen.

Denne testen er ikke min oppfinnelse, altså :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...