Gå til innhold

blir puppene borte?

Gjest jeg vil ikke bli flat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal legge en blyant under puppen og slippe taket. Faller blyanten ned, så har du bestått testen.

Denne testen er ikke min oppfinnelse, altså :-)

Da gjelder det å ha minst mulig pupper med andre ord, da detter den jo uansett!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

4

• ylvali1365381015

4

• kaffepiken

3

• smekka

2

Skrevet

Mine ble ikke det, bare litt tommere. Men nå er det ny bolle i ovnen, og puppene har fått ny sprett. :-)

Skrevet

Da gjelder det å ha minst mulig pupper med andre ord, da detter den jo uansett!

Klart at det hjelper at de er små. Men hovedpoenget er at de ikke er hengepupper.

Skrevet

Du skal legge en blyant under puppen og slippe taket. Faller blyanten ned, så har du bestått testen.

Denne testen er ikke min oppfinnelse, altså :-)

Jeg antar den testen gjelder for menn også.. Menn over en viss alder ;)

ylvali1365381015
Skrevet

mine ble heller litt større, kan du si. gikk fra en drøy c-cup før førstemann til dobbel d-cup nå etter andremann.

men slappere er de jo... ;-)

jeg klager ikke jeg.

pupp er pupp!

Skrevet

Jeg antar den testen gjelder for menn også.. Menn over en viss alder ;)

Bestefaren min hadde så store pupper at han garantert hadde feilet på testen :)

jeg husker hvor stille det ble i rommet da jeg som barn spurte hvorfor ikke han brukte BH.

ylvali1365381015
Skrevet

Klart at det hjelper at de er små. Men hovedpoenget er at de ikke er hengepupper.

at de henger litt gjør da ingenting så lenge de er fulle.

(apropos blanttesten: akkurat som om det er så viktig ikke å få grå hår at man barberer bort alt... kanskje ikke en optimal sammenligning, men jeg tror jeg fikk fram poenget?) ;-)

Skrevet

Mine er i alle fall ikke mindre enn før jeg ble gravid (sist gang for snart 7 år siden), snarere tvert imot!

Skrevet

at de henger litt gjør da ingenting så lenge de er fulle.

(apropos blanttesten: akkurat som om det er så viktig ikke å få grå hår at man barberer bort alt... kanskje ikke en optimal sammenligning, men jeg tror jeg fikk fram poenget?) ;-)

Vær så snill og ikke ta dette alvorlig. Blyanttesten er bare en morsomhet.

Skrevet

Er redd de blir slakkere ja. Jeg husker godt at sønnen min kikket på meg da jeg stod på badet uten bh.Han sa: -næmen mamma, den ene æ jo nesten tom! Og det var ei stund etter ammeperioden ja..... hehe

Skrevet

Bestefaren min hadde så store pupper at han garantert hadde feilet på testen :)

jeg husker hvor stille det ble i rommet da jeg som barn spurte hvorfor ikke han brukte BH.

Stille???

Snakk om humorløs gjeng, da! :-)

Jeg husker god at min bestemor spøkefullt prøvde en av sine bh'er på bestefar for å se om den passet! ;-) Stor underholdning for oss barna! ;-)

Skrevet

Tja.... husker Cybill Sheperd på Oprah-show en gang sa at det bare var kjempefint med litt "løsere" pupper! det er utrolig hvor høyt du klarer å dytte disse løsere puppene bare du har en god nok bh, mente hun! ;-)

Skrevet

Stille???

Snakk om humorløs gjeng, da! :-)

Jeg husker god at min bestemor spøkefullt prøvde en av sine bh'er på bestefar for å se om den passet! ;-) Stor underholdning for oss barna! ;-)

Min bestefar var veldig selvhøytidelig, så de andre voksne satt nok på nåler.

Men jeg er enig. Hadde et av mine barn sagt noe tilsvarende til en av sine bestefedre ville det blitt hjertelig latter.

Skrevet

Ja, så gjerne ;o)

Du betaler portoen?

Avtale :-)

Hadde vært fornøyd med A cup, jeg...

ylvali1365381015
Skrevet

Vær så snill og ikke ta dette alvorlig. Blyanttesten er bare en morsomhet.

ja, det håper jeg da! :-)

(ser for meg mange fortvilte testpersoner hos fastlegen, nervøse med blyanten festet under puppestellet...:-D)

Skrevet

Mine har ikke blitt det. De har blitt litt lenger (!), men ikke mindre.

Skrevet

Like etter avsluttet amming var de veldig slunkne (små og slappe), men noen måneder etterpå var de omtrent slik de var før jeg var gravid.

Skrevet

De er ikke mindre, bruker samme cup str., men ikke så faste som de var da jeg var 20 år. Men det hadde de sikkert ikke vært uansett.

De ble jo _enorme_ etter fødselen da!

Skrevet

Mine ble det, ja :-(

75AA nå

Hvor får du tak i AA? Jeg fyller ikke mine A etter 3 barn... Flate beverhaler kaller mannen min de :-)

Hilsen

Skrevet

De blir ikke borte, så fremt du omtrent ikke hadde pupper før graviditet/amming. Men sjansen for at de blir mindre er absolutt til stede, desverre. Jeg insiterer på å fortsatt bruke A-cup, men er nok egentlig A nå, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...