Gå til innhold

blir puppene borte?

Gjest jeg vil ikke bli flat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

4

• ylvali1365381015

4

• kaffepiken

3

• waxo

2

Annonse

ylvali1365381015

Klart at det hjelper at de er små. Men hovedpoenget er at de ikke er hengepupper.

at de henger litt gjør da ingenting så lenge de er fulle.

(apropos blanttesten: akkurat som om det er så viktig ikke å få grå hår at man barberer bort alt... kanskje ikke en optimal sammenligning, men jeg tror jeg fikk fram poenget?) ;-)

at de henger litt gjør da ingenting så lenge de er fulle.

(apropos blanttesten: akkurat som om det er så viktig ikke å få grå hår at man barberer bort alt... kanskje ikke en optimal sammenligning, men jeg tror jeg fikk fram poenget?) ;-)

Vær så snill og ikke ta dette alvorlig. Blyanttesten er bare en morsomhet.

Bestefaren min hadde så store pupper at han garantert hadde feilet på testen :)

jeg husker hvor stille det ble i rommet da jeg som barn spurte hvorfor ikke han brukte BH.

Stille???

Snakk om humorløs gjeng, da! :-)

Jeg husker god at min bestemor spøkefullt prøvde en av sine bh'er på bestefar for å se om den passet! ;-) Stor underholdning for oss barna! ;-)

Klart at det hjelper at de er små. Men hovedpoenget er at de ikke er hengepupper.

Tja.... husker Cybill Sheperd på Oprah-show en gang sa at det bare var kjempefint med litt "løsere" pupper! det er utrolig hvor høyt du klarer å dytte disse løsere puppene bare du har en god nok bh, mente hun! ;-)

Stille???

Snakk om humorløs gjeng, da! :-)

Jeg husker god at min bestemor spøkefullt prøvde en av sine bh'er på bestefar for å se om den passet! ;-) Stor underholdning for oss barna! ;-)

Min bestefar var veldig selvhøytidelig, så de andre voksne satt nok på nåler.

Men jeg er enig. Hadde et av mine barn sagt noe tilsvarende til en av sine bestefedre ville det blitt hjertelig latter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...