Gå til innhold

blir puppene borte?

Gjest jeg vil ikke bli flat

Anbefalte innlegg

Mine pupper ble større etter amming enn det de var før jeg ble gravid første gang. Og det er jeg veldig fornøyd med.

Etter å ha ammet to barn, så tar jeg fortsatt blyanttesten uten problem. Så mine er fortsatt relativt faste.

Jeg har alltid følt at blyanttesten er urimelig hard. Jeg synes det heller bør innføres en pennal test.

Men jeg er redd jeg hadde strøket på den også. Etter å ha ammet to barn minner puppene mine mest om sånne erterposer som vi løp stafett med i gymmen på 70 tallet. Bare med mindre erter i.

Nå ammer jeg tredjemann, så for et års tid fremover er jeg godt utrustet (det beste argumentet for å amme lenge, spør du meg!)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

4

• ylvali1365381015

4

• kaffepiken

3

• waxo

2

Jeg har alltid følt at blyanttesten er urimelig hard. Jeg synes det heller bør innføres en pennal test.

Men jeg er redd jeg hadde strøket på den også. Etter å ha ammet to barn minner puppene mine mest om sånne erterposer som vi løp stafett med i gymmen på 70 tallet. Bare med mindre erter i.

Nå ammer jeg tredjemann, så for et års tid fremover er jeg godt utrustet (det beste argumentet for å amme lenge, spør du meg!)

"Nå ammer jeg tredjemann, så for et års tid fremover er jeg godt utrustet (det beste argumentet for å amme lenge, spør du meg!)"

:-)

Kjenner meg igjen der! Det var veldig veldig uvant og flott å føle seg veldig kvinnelig med store pupper! Så ja, jeg ammet lenge, jeg også :-)

Mine så ut som flate beverhaler selv når jeg fullammet en stor gutt på 6mnd...

Her er det ikke mye igjen for å si det sånn :-)

Hilsen

Mine så ut som flate beverhaler selv når jeg fullammet en stor gutt på 6mnd...

Her er det ikke mye igjen for å si det sånn :-)

Hilsen

"...flate beverhaler "

*LOL* For en assosiasjon :)

Forresten,- mine ble faktisk større igjen - leeenge etter siste svangerskap. Kanskje i kombinasjon med noen ekstra kilo,- det skal jeg ikke si for sikkert...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...