Gå til innhold

Sitat til ettertanke :o)

Anbefalte innlegg

Satt og leste om barn og trass i dag, og at en situasjon som oppleves likt for barnet ofte vekker svært ulike reaksjoner fra foreldrene avhengig av humør og dagsform. Og det er jo ikke så bra, selvsagt :o)

Det er her Karsten Isachsen sier det så bra:

"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom, så var begeret allerede fullt og det har jo ikke dråpen noe med, den har jo nettopp kommet."

Måtte bare dele den :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247345-sitat-til-ettertanke-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den var noe å ta til ettertanke. Og dessverre er det jo sånn. Forsøker å ta meg selv i det når jeg kjenner at humøret holder på å briste totalt over en liten filleting jentene sier eller gjør (eller vanligvis ikke gjør ;-)). Grunnen er jo for det meste at man er helt utslitt pga lite søvn, stress på jobben, krangel med gubben...

Så nå er jeg faktisk blitt flinkere til å tenke - "Stopp!". Så setter jeg meg ner med de og bare koser, så får vasken vente en dag eller to...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...