filiokus81 Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Satt og leste om barn og trass i dag, og at en situasjon som oppleves likt for barnet ofte vekker svært ulike reaksjoner fra foreldrene avhengig av humør og dagsform. Og det er jo ikke så bra, selvsagt ) Det er her Karsten Isachsen sier det så bra: "Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom, så var begeret allerede fullt og det har jo ikke dråpen noe med, den har jo nettopp kommet." Måtte bare dele den ) 0 Siter
Jentene2 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ja, den var noe å ta til ettertanke. Og dessverre er det jo sånn. Forsøker å ta meg selv i det når jeg kjenner at humøret holder på å briste totalt over en liten filleting jentene sier eller gjør (eller vanligvis ikke gjør ;-)). Grunnen er jo for det meste at man er helt utslitt pga lite søvn, stress på jobben, krangel med gubben... Så nå er jeg faktisk blitt flinkere til å tenke - "Stopp!". Så setter jeg meg ner med de og bare koser, så får vasken vente en dag eller to... 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Nå kom jeg på mitt favoritt-sitat fra Karsten Isachsen: "Hemmeligheten ved suksessen? Hardt arbeid. Det er derfor det er en hemmelighet for så mange." 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jammen er det sant. Takk for fint sitat! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg leste også nylig det sitatet (i et magasin?), og syntes det var kjempebra. Det er jo helt sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.