Gå til innhold

Alder for å sykle til skolen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

16

• Lisabeth

3

• morsan

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

gjør det. Og husk å melde tilbake til dol-juryen om hvordan det går ;-)

Det hjalp lite. På denne skolen var det 5. klasse som gjelder, og ferdig med det. De hadde aldri hørt at noen barn fikk sykle tidligere.

Dette var etter anbefalinger fra trygg trafikk.

Skal høre litt med andre foreldre hva de synes. Om jeg er alene om å mene dette så er saken ferdig. Om mange andre er enige med meg så tar jeg saken videre.

på skolen her er det 12 år.

Har alltid fått høre fra jeg var lita at det er en alders grense for barn til å ferdes på sykkel alene i trafikken og den alders grensen er 12 år.

Jeg fikk ikke lov å sykle alene i trafikken før det + mange venner av meg.

Mener å ha hørt at den "trafikk loven " er ennå?

Aner ikke, men det er ihvertfall det jeg alltid har hørt.

Mine 3 får ikke sykle før sykkel prøven er tatt på skolen, ingen barn har lov til det på vår skole, denne prøven må bestås først.

Det at skolen setter aldersgrense har noe med forsikringen dems å gjøre.

Skolen har ansvar for barnet fra de går ut av døren hjemme til de er vel hjemme igjen etter skole tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...