Gå til innhold

Gutter på do

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Torv

3

• birdie

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Dette skal det bli spennede å se slutten på. Samfunnsdebatten altså.

Snart står det i avisen Brooklyn Post at nordmenn slåss som bikkjer om unger skal sitte eller stå når de skal tisse. Så dukker vitsetegningene opp med tre mødre som river av hverandre håret i svære dotter mens alle unga står og hopper og venter på avgjørelsen.

Dette skal det bli spennede å se slutten på. Samfunnsdebatten altså.

Snart står det i avisen Brooklyn Post at nordmenn slåss som bikkjer om unger skal sitte eller stå når de skal tisse. Så dukker vitsetegningene opp med tre mødre som river av hverandre håret i svære dotter mens alle unga står og hopper og venter på avgjørelsen.

:) hehe

Ok, jeg visste ikke om den tråden :)

Min sønn begynte først å bæsje på doen og da tisset han samtidig, men når han begynte å si fra at han måtte tisse, var far der og lærte han å stå. (selv om far sjøl sitter).Men det går helt fint. Han er snart fire år og har aldri "bomma" på doen. :-)

Annonse

:) hehe

Allerede som barn var jeg en liten gutt, hørte at det var jentete å sitte og tisse, men jeg ga f i det. Å sitte er helt greit. Ingenting å holde styr på, risikerer ikke å søle, og får bedre trykk.

Stillingen retter ut urinrøret, og alt tømmes helt. Ingen rest som ligger og mugner.

Dessuten er det fint å få retta på tøyet, få skjorta i orden, beltet på midten og skjortesømmen rett på beltet.

Akkurat som noen har noe med det.

:-)

Min mann sitter (selvsagt?) og tisser, og en eventuell fremtidig sønn vil selvsagt bli opplært til det samme. Men vil jo også lære han at det er gode fordeler med tissemannen når man f.eks er i skaugen...

Enig. Tenk på damer, som blir bitt i rompa av huggorm når de skal tisse på bærtur hele tida?

80% av alle damer som blir bitt om høsten, blir bitt i rompa :-)

Guttungen lærte først å sitte, så å stå.

Nå står han hvis han bare skal tisse, sitter hvis han skal "begge deler".

Faren sitter hjemme, men står borte såvidt jeg vet.

Synes forsåvidt at det er en grei regel at alle skal sitte for å forhindre søl, men lurer litt på hvordan de håndhever regelen?

-og det finnes jo vaske-systemer man kan henge opp så man kan rengjøre do-ringen før man setter seg...

Største søleproblemet vi har hatt, har faktisk vært med gutten sittende på do. Han hadde en utrolig evne til å tisse innunder doringen så det rant nedover på utsiden av do. Helt til pappaen og han ble enige om at gikk an å dytte tissemannen litt nedover mens han tisset...

Annonse

herremann. Bær får være bær i fremtiden. Når tid går ormen i hi egentlig?

Det spørs på varmen, men det nærmer seg fort nå. 12-13 grader og de forsvinner.

Det er funnet 3-400 orm i samme hule i Norge. en meter eller to ned dit.

Skal vi sikke innom der og hilse på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...