Gå til innhold

Da setter vi i gang.. (litt langt)

Anbefalte innlegg

Nei, men står på venteliste på ppt.

Jeg meldte han opp selv. Han går nå i 4. trinn.

Dere får ha lykke til dere også da :o)

Jeg kommer nok til å titte innom forumet her jevnlig framover. Fint å høre fra andre i samme situasjon som oss. Nå blir jeg mer og mer sikker på at vi har gjort et riktig valg. Vi var hos fastlegen i forrige uke, og han var veldig enig i at dette måtte tas tak i.

Fortsetter under...

Dere får ha lykke til dere også da :o)

Jeg kommer nok til å titte innom forumet her jevnlig framover. Fint å høre fra andre i samme situasjon som oss. Nå blir jeg mer og mer sikker på at vi har gjort et riktig valg. Vi var hos fastlegen i forrige uke, og han var veldig enig i at dette måtte tas tak i.

Som du skriver i innlegget over, er det greit å bli sikker.

Er det ingen diagnose, er det kjempemessig, og hvis det er det, må noe gjøres.

Testet på helsestasjon? Vi har lært på skolen (spes. ped.) at man bør teste hørselen hos spesialist når det kommer til sånt. Helsestasjonen har ikke finstilt nok utstyr.

Enig i det, testene de foretar på helsestasjon er bortimot null verdt..

Hørselen hans har blitt grundig testet flere ganger av ulike instanser (han hadde kronisk mellomørebetennelse som liten) og synet er sjekket hos optiker.

Hørselsproblemene hans i tidlig barndom ble ikke fanget opp av helsestasjonen. Egentlig kunne vi visst like godt ha droppet opplegget på helsestasjonen og kun møtt opp til veiing/måling og vaksiner.

• 1 måned senere...

Det er bevist at manglende evne

til å oppta fettsyrer kan forårsake slike problemer.

Prøv Eye Q. Dette er et vel dokumentert produkt.

Gå også inn på www.neurozym.com

som også selger et utrolig bra

produkt. De samarbeider med

dr.med. Reichelt ved Rikshospitalet i Oslo.

Produktene kan kombineres.

Det er bevist at manglende evne

til å oppta fettsyrer kan forårsake slike problemer.

Prøv Eye Q. Dette er et vel dokumentert produkt.

Gå også inn på www.neurozym.com

som også selger et utrolig bra

produkt. De samarbeider med

dr.med. Reichelt ved Rikshospitalet i Oslo.

Produktene kan kombineres.

Takk for tips. Han har allerede brukt eye-Q en god stund, og han spiser i tillegg mye fisk, makrell i tomat og sånt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...