Gå til innhold

Mugg/sorte prikker på vogntrekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk masse sorte prikker ("blåmann") på trilla vår i fjor høst - den lå i bagasjerommet på bilen noen uker og det var ganske fuktig vær.... La ikke merke til det før jeg skulle bruke den en dag - den var full av prikker og det lukta mugg :o(

Skrubba hele vogna med såpe (husker ikke hva slags, sikkert grønnsåpe eller noe) og spyla den skikkelig. Lufta den godt.

Lukta ble borte, men prikkene gikk ikke helt bort nei. Ikke så lekkert, men vogna funker da likevel ;o)

Hadde ikke tenkt på at det skulle bli mugg på den - den var jo inne i bilen. Men det ser ut som man bør oppbevare sånt på et helt tørt sted for å være sikker.

Jeg fikk masse sorte prikker ("blåmann") på trilla vår i fjor høst - den lå i bagasjerommet på bilen noen uker og det var ganske fuktig vær.... La ikke merke til det før jeg skulle bruke den en dag - den var full av prikker og det lukta mugg :o(

Skrubba hele vogna med såpe (husker ikke hva slags, sikkert grønnsåpe eller noe) og spyla den skikkelig. Lufta den godt.

Lukta ble borte, men prikkene gikk ikke helt bort nei. Ikke så lekkert, men vogna funker da likevel ;o)

Hadde ikke tenkt på at det skulle bli mugg på den - den var jo inne i bilen. Men det ser ut som man bør oppbevare sånt på et helt tørt sted for å være sikker.

Har skrubba og gnikka, litt med zalo, litt med jif og litt med vanish.

Ble egentlig ganske bra :o)

Fargen på trekket er heldigvis sånn at prikkene nesten ikke vises!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...