Gå til innhold

Får du bursdagspresanger av ungene? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger, hvis gubben har kjøpt noe "skikkelig". Da er de med på gaven. Andre ganger får jeg kun tegninger og brev.. Jeg synes egentlig de tholder lenge med tegninger og brev, jeg da!;-) De er så kjempekoselige å henge opp på kontoret. Har jeg en dårlig dag, kikker jeg opp på hodefotingene til snuppa på 4 og blir straks i godt humør!;-)

Annonse

For det meste er det tegninger eller noe annet de har laget selv og blomster de har plukket i hagen, som er med på brettet de kommer med på morgenen. Men noen ganger er det en liten gave fra de også (men den er kjøpt av far i huset).

Når de er så pass små som de er og allikevel ikke kan dra ut å kjøpe gave selv, er en tegning like mye verdt, men de synes det er veldig stas å få gi bort innpakkede presanger.

I år fikk jeg en kjempefin tegning fra hver, dvs det var vel bursdags"kort" med "Gratulerer me dagen mama" på.

-også hadde pappa'n hjulpet dem å pakke inn en bok jeg tilfeldigvis fikk i bokklubben dagen før! (litt travel uke, så ingen rakk å ta med ungene til byen)

Datteren min er flink til å gjøre maks ut av mors bursdag. Hun drar og handler med faren, i år gjorde hun det forresten alene, en uke i forveien. Handler i ulike butikker, ulikt papir, små og store gaver og lager gavehaug til mor. Noen dager før selve dagen får jeg en liten gave, så bygger hun opp stemningen med litt større gaver hver dag. På selve dagen står hun tidlig opp og lager nydelig frokost! Nå kjenner jeg at jeg savner henne...:-)

Hun bruker faren sin minibankkort når hun handler, til stor irritasjon for storebroren som setter sin ære inn på å betale for gavene selv... I år fikk jeg bøker av ham, bare av forfattere han VET jeg liker!

Hmm, sett svart på hvitt har jeg i grunnen greie barn!!

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...