Gå til innhold

...og hva fikk du i bursdagspresang av mannen din? (utenfor tema)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

4

• jubalong70

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lykkelig frue

Mannen min gav meg et meget pent armbåndsur i stål med gull i pynt på lenke og ur.

Han er forøvrig makeløs når det gjelder å gi presanger, også utenom merkedager. Han synes det er veldig stas å gi.

:D

Vi gir ikke til hverandre - vi bare gir hverandre "lov" til å dra på egotriper hehe

Akkurat slik har vi det også! Og jeg synes det er helt flott!

Nå går vi jo inn i elg- og hjortejakta, og gjett hvem som skal på julehandel i Riga når jakta er slutt!? Jopp! Meg!;-) *hehe*

Annonse

Jeg fikk et fjelltelt. :o) Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg. :o)

Han fikk et album fra våre første 10 mnd sammen og en fin genser fra meg og fra ungene hadde jeg kjøpt to bunker med t-skjorter, bokser og sokker. :o) Han er heldigvis lett å glede!

Akkurat slik har vi det også! Og jeg synes det er helt flott!

Nå går vi jo inn i elg- og hjortejakta, og gjett hvem som skal på julehandel i Riga når jakta er slutt!? Jopp! Meg!;-) *hehe*

Må medgi at det høres snodig ut å få lov til å gå på jakt i bursdagsgave... Akkurat sånne ting er da en selvfølge?!

Må medgi at det høres snodig ut å få lov til å gå på jakt i bursdagsgave... Akkurat sånne ting er da en selvfølge?!

Joda, men vi har ikke akkurat god råd, så vi gir hverandre frihet er til å gjøre ting på egenhånd: Han går på jakt, og bruker hver helg fra 20. august og til slutten av november på jakt, - og da synes jeg at jeg er raus! Vi har tross alt 3 unge rpå 2, 4 og 7 år, også! Og da kan jeg med knusende god samvittighet reise til Riga, Oslo på januarsalg osv. og da få rjeg med meg penger av ham/han betaler tur og opphold. Jeg betaler jaktkortet hans.

Ja det er kanskje selvfølgeligheter, men skulle jeg i tillegg kjøpt dyre gaver til ham, hadde jeg ikke hatt råd til å reise noe sted... en liten oppmerksomhet i form av "ting" blir det gjerne også, men da noe han/jeg _virkelig_ trenger. Økonomien er vår er _veldig_ stram, nemlig.

Joda, men vi har ikke akkurat god råd, så vi gir hverandre frihet er til å gjøre ting på egenhånd: Han går på jakt, og bruker hver helg fra 20. august og til slutten av november på jakt, - og da synes jeg at jeg er raus! Vi har tross alt 3 unge rpå 2, 4 og 7 år, også! Og da kan jeg med knusende god samvittighet reise til Riga, Oslo på januarsalg osv. og da få rjeg med meg penger av ham/han betaler tur og opphold. Jeg betaler jaktkortet hans.

Ja det er kanskje selvfølgeligheter, men skulle jeg i tillegg kjøpt dyre gaver til ham, hadde jeg ikke hatt råd til å reise noe sted... en liten oppmerksomhet i form av "ting" blir det gjerne også, men da noe han/jeg _virkelig_ trenger. Økonomien er vår er _veldig_ stram, nemlig.

Dette høres da helt greit ut!

I mange år hadde vi det slik at vi ble enige om en "felles" gave til oss begge i anledning bursdagene (har bursdag tett). Dette fordi vi ikke hadde all verdens råd til å kjøpe syre "personlige" gaver, så istedet valgte vi ut en fin ting til huset el lign som var gave "fra begge til begge".

Nå er vi mer på det å kjøpe personlig gave, og det er i grunnen litt deilig det også, etter mange års "fellesgaver" både til jul og bursdag! ;-)

Jeg fikk et fjelltelt. :o) Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg. :o)

Han fikk et album fra våre første 10 mnd sammen og en fin genser fra meg og fra ungene hadde jeg kjøpt to bunker med t-skjorter, bokser og sokker. :o) Han er heldigvis lett å glede!

"Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk"

Det har jeg ikke fått med meg! Gratulerer!

Gratulerer, Lillemus! ;-) Velkommen til Forlovelsesklubben.. Håper bare at dere ikke "holder ut" så lenge som forlovet 8og ikke gift) som oss... vi har vært ringfolova i snart 10 år.. Det skulle blitt bryllup i sommer, da, men det gikk fløyten.. Jeg fikk kalde føtter, og flytta ut for 1- en!- uke.. Men nå er jeg tilbake, og her blir jeg og!

Annonse

Men da gir dere jo _noe_! Du får penger til å dra på shoppingtur av ham og han får jaktkort av deg. :o)

Jeg så for meg at du "fikk lov til" å dra på shoppingtur og at han til gjengeldt "fikk lov til" å dra på jakt og at dere betalte selv. Det hørtes litt stusselig ut.

Gratulerer, Lillemus! ;-) Velkommen til Forlovelsesklubben.. Håper bare at dere ikke "holder ut" så lenge som forlovet 8og ikke gift) som oss... vi har vært ringfolova i snart 10 år.. Det skulle blitt bryllup i sommer, da, men det gikk fløyten.. Jeg fikk kalde føtter, og flytta ut for 1- en!- uke.. Men nå er jeg tilbake, og her blir jeg og!

*Hehe* Før jeg giftet meg var jeg forlovet i 9 år. :o)

Vi har ingen gifteplaner overhode så det kan godt hende vi blir forlovet i 10 år, det ser jeg ikke bort fra. Han har imidlertid moderert seg fra "jeg skal aldri gifte meg!" til "jeg skal ikke gifte meg med det første". ;o)

Dette høres da helt greit ut!

I mange år hadde vi det slik at vi ble enige om en "felles" gave til oss begge i anledning bursdagene (har bursdag tett). Dette fordi vi ikke hadde all verdens råd til å kjøpe syre "personlige" gaver, så istedet valgte vi ut en fin ting til huset el lign som var gave "fra begge til begge".

Nå er vi mer på det å kjøpe personlig gave, og det er i grunnen litt deilig det også, etter mange års "fellesgaver" både til jul og bursdag! ;-)

Jeg har alltid hatt en uskreven regel mot min partner om at til jul kan det kjøpes ting til huset og sånt, men til bursdagen skal det være noe til _ham_. :o)

Jeg har alltid hatt en uskreven regel mot min partner om at til jul kan det kjøpes ting til huset og sånt, men til bursdagen skal det være noe til _ham_. :o)

Han fikk "egne" gaver i starten, og han får det nå, men i en midtfase var det fellesgaver.

Men det var altså ikke slik at han fikk en innredningsting el lign til sin bursdag - vi kjøpte en stor ting som var "fra begge - til begge".

Og legger til:

det er jo mer "romantisk" med "sær-gaver", men det er ikke alltid like lett å finne passende gaver, da, og når man så begge ønsker seg nye ting til hus og hjem, er det fint å kunne slå sine pjalter sammen.

Og legger til:

det er jo mer "romantisk" med "sær-gaver", men det er ikke alltid like lett å finne passende gaver, da, og når man så begge ønsker seg nye ting til hus og hjem, er det fint å kunne slå sine pjalter sammen.

Det er jeg helt enig i! :o) Men vi har aldri klart å holde oss helt i skinnet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...