Gå til innhold

...og hva fikk du i bursdagspresang av mannen din? (utenfor tema)

Anbefalte innlegg

Kan ikke klare å huske hva jeg fikk i bursdagsgave. Men fikk diamantøredobber i morgengave dagen etter bryllupet, og noen uker etter fikk jeg et søtt lite armbånd som det henger et hjerte på, så sa han at vi kunne kjøpe et nytt hjerte til å henge på for hvert nye barn. ;) Han har aldri i vår "karriere" før vært romantisk på noen som helst måter, så jeg er overrasket og glad. :D

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

4

• jubalong70

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg fikk et fjelltelt. :o) Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg. :o)

Han fikk et album fra våre første 10 mnd sammen og en fin genser fra meg og fra ungene hadde jeg kjøpt to bunker med t-skjorter, bokser og sokker. :o) Han er heldigvis lett å glede!

"Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg"

aller først: gratulerer!

så: hehe, kjedelig? det hadde vært den beste presangen jeg kunne ha fått, i hvert fall. menn er litt rare. søte, men rare:P

I år fikk jeg fryseskap (ja da - vi trengte det), men siden han visste at jeg ville synes det var møkka kjedelig (stemmer!) så fikk jeg en Tivoli radio i tillegg. Vanligvis får jeg noe personlig og gjerne noe i en liten eske fra gullsmeden (slår alltid an) men akkurat nå bygger vi på huset, og må prøve å være litt praktiske.

Akkurat slik har vi det også! Og jeg synes det er helt flott!

Nå går vi jo inn i elg- og hjortejakta, og gjett hvem som skal på julehandel i Riga når jakta er slutt!? Jopp! Meg!;-) *hehe*

Jeg skal til Gran Canaria - gubben har akkurat vært i Belgia :)

"Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg"

aller først: gratulerer!

så: hehe, kjedelig? det hadde vært den beste presangen jeg kunne ha fått, i hvert fall. menn er litt rare. søte, men rare:P

Han er veldig søt og litt rar ja. :o) Det er det som er så koselig synes jeg. Og heldigvis har han ikke noe imot at jeg kaller ham "kosebamsen min", noen her inne mener jo det er på linje med verbal kastrering, men min kosebamse liker det han. :o)

Annonse

I fjor fikk jeg - oj, jeg husker ikke. Har bursdag rett etter jul og jule- og bursdagsgavene går liksom litt i ett.

JEg fikk i alle fall et nytt videokamera i julegave. Og det var såpass dyrt at jeg fikk en litt mindre bursdagsgave. Men hva i alle dager var nå det da???

Han er egentlig veldig flink til å kjøpe gaver, mannen min...

Jeg fikk et fjelltelt. :o) Ønsket meg forlovelsesringer, noe jeg fikk, men fikk også beskjed om at det var for kjedelig i bursdagsgave så jeg fikk teltet i tillegg. :o)

Han fikk et album fra våre første 10 mnd sammen og en fin genser fra meg og fra ungene hadde jeg kjøpt to bunker med t-skjorter, bokser og sokker. :o) Han er heldigvis lett å glede!

Næmmen, jeg visste ikke at dere hadde forlovet dere! Gratulerer hjerteligst!

Hvorfor reiser dere ikke sammen?

Vi reiser sammen hele tiden, kjempekoslig ;-)

I ferien reiser vi sammen - i 3-4 uker! :) - men vi har også særinteresser. Og det er mentalhygiene å være litt alene også. Det blir noen turer i året serru :-)

Annonse

Min mann er/var av det romantiske slaget - og jeg fikk veldig fine gaver, fram til i år. På bursdagen min bomma han _kraftig_, at jeg faktisk ble både såret og sint.

Oj, nå ble jeg nysgjerrig! Skjønner ikke hva min mann kunne gitt meg som hadde gjort meg sint og såret... Eller, kanskje en vekt? Eller gavekort hos plastikkirurgen? Eller gavekort hos GR?

mvh

Min mann er/var av det romantiske slaget - og jeg fikk veldig fine gaver, fram til i år. På bursdagen min bomma han _kraftig_, at jeg faktisk ble både såret og sint.

*Hehe* Det må jeg få høre mer om! Mail?

Oj, nå ble jeg nysgjerrig! Skjønner ikke hva min mann kunne gitt meg som hadde gjort meg sint og såret... Eller, kanskje en vekt? Eller gavekort hos plastikkirurgen? Eller gavekort hos GR?

mvh

Hah - jeg vet om noen bøker også som han hadde fått rett i hodet - sånne av typen "finn ditt ryddige jeg" eller "få tid til alt uten stress". De ville jeg ha tolket i absolutt verste mening (= "jeg vil gjerne fortsette å være sofagris, og da er løsningen at du må øke tempoet enda mer")...

Ellers skriver jeg under på at ting i "bli slank og vakker"-kategorien også er en grov tabbe. Men akkurat der ligger mannen dårligere an en meg selv, så den fella går han nok ikke i.

Hah - jeg vet om noen bøker også som han hadde fått rett i hodet - sånne av typen "finn ditt ryddige jeg" eller "få tid til alt uten stress". De ville jeg ha tolket i absolutt verste mening (= "jeg vil gjerne fortsette å være sofagris, og da er løsningen at du må øke tempoet enda mer")...

Ellers skriver jeg under på at ting i "bli slank og vakker"-kategorien også er en grov tabbe. Men akkurat der ligger mannen dårligere an en meg selv, så den fella går han nok ikke i.

Jeg fikk vekt i julegave av svigersene ett år, samt et års anonnement på et "Fedon-blad", hukser ikke hva det het, men det gikk stort sett ut på at du ikke måtte spise brød og poteter!

Vekten har ALDRI virket, og bladet gikk stort sett ulest i bosset. Kjempevellykket gave!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...