Gå til innhold

Bivirkninger - jobber foran datamaskin.

Anbefalte innlegg

Gjest Kvisetrynet
Skrevet

Er det noen av dere som jobber foran en datamaskin daglig og som sliter med at dere får mye kviser pga. dette?

Jeg er kvinne, 34 år og spiser sunt og ikke mye godterier. Drikker ikke mye kaffe eller te, max et par kopper daglig. Røyker ikke. Ikke spesielt sterkt krydret mat.

Jeg får mye kviser! Kan det være noen sammenheng mellom det å jobbe mye foran en datamaskin og få mye kviser?

Noen som vet?

Skrevet

Ja, jeg har hørt det. Men er ingen ekspert. Har hørt at skjermen "kaster" partikler tilbake på ansiktet ditt og i øynene. Man kan visst også få irriterte øyne av det.

Det som skulle hjelpe, var å tørke av skjermen med sånn skjermrensservietter hver dag.

Men aner altså ikke om det stemmer.

Gjest Kvisetrynet
Skrevet

Ja, jeg har hørt det. Men er ingen ekspert. Har hørt at skjermen "kaster" partikler tilbake på ansiktet ditt og i øynene. Man kan visst også få irriterte øyne av det.

Det som skulle hjelpe, var å tørke av skjermen med sånn skjermrensservietter hver dag.

Men aner altså ikke om det stemmer.

Hm, dette var interessant! Takk for opplysningen. Det skal jeg "forske" mer på.

• 4 uker senere...
Gjest heffalumpen
Skrevet

Hm, dette var interessant! Takk for opplysningen. Det skal jeg "forske" mer på.

Fins også en spray i parfymerier som nøytraliserer huden din ved mye pc-jobbing og andre uheldige/elektrostatiske miljøer. Den er deilig og forfriskende! Virker omtrent som vann, men som sagt.. nøytrliserer/balanserer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...