Gå til innhold

Snuppa har sovet i hele dag....

Anbefalte innlegg

I går var snuppa på to og en halv måned våken mye av dagen.

I dag har hun sovet nesten hele dagen. Bare våken en liten halv time innimellom, og for å spise.

Jeg blir helt bekymret av disse variasjonene - er det vanlig at det svinger slik?

Hun har ikke feber.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247645-snuppa-har-sovet-i-hele-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro dette er helt vanlig. Noen barn er slik at de sover seg opp enkelte dager. Så kan de gå mange dager da de sover lite om dagen. Min datter har alltid sovet lite, flere timer under hva det står i bøkene at babyer/små barn vanligvis gjør.

Noen babyer sover så mye. Så lenge hun spiser tror jeg nok du kan slappe av.

Jeg hadde problemer med at minstesnuppa sov hele tiden, jeg fikk i henne lite mat de første 2 mnd. Hun la lite på seg også. Når jeg vekket henne og tilbød mat sovnet hun med puppen i munnen. Ikke noe kjekt, men nå er hun en sunn og frisk jente på 14 mnd som fremdeles blir glad over å se senga si :)

Annonse

Datteren min kunne også variere sånn i den alderen.

Etter at hun ble ca. 4 måneder, ble det mer faste rutiner på dagene. Lillebroren var generelt mer våken, helt fra første leveuke.

Så lenge hun er fornøyd, anbefaler jeg deg å nyte det mens du kan. Det vil komme andre tider :-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...