Gå til innhold

Kake el.l. til ca. 50 stk. kolleger.

Anbefalte innlegg

Gjest Kakemonsen

Jeg har bursdag snart og har tenkt å overraske ca. 50 gode kolleger med å ha med kake på dagen min!

Er det noen som har tips til hva som passer å ha med til ca. 50 personer? Det skal helst være noe jeg kan kjøpe, for jeg tror ikke jeg klarer å bake noe til så mange. Så skal det helst ikke koste meg skjorta, så å bestille bløtkake på bakeri til så mange er f.eks. helt utelukket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247665-kake-ell-til-ca-50-stk-kolleger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muffins, eller "donuts".

Med bestilling på 50 stk, tror jeg du kan få pyntet dem som du vil på bakerier.

Jeg fikk med påsprøytet norsk flagg på donuts. Jeg hadde/har på samme dag som en gammel hedersmann, så det virket ikke nasjonalistisk, da det likevel var flaggdag.

Annonse

Gjest Kakemonsen

Muffins, eller "donuts".

Med bestilling på 50 stk, tror jeg du kan få pyntet dem som du vil på bakerier.

Jeg fikk med påsprøytet norsk flagg på donuts. Jeg hadde/har på samme dag som en gammel hedersmann, så det virket ikke nasjonalistisk, da det likevel var flaggdag.

Koster ikke det skjorta for en slik pr. stk. på et bakeri da?

Er vel billigere å kjøpe muffins i sånn pose?

Hvis du velger is, så må du tenke på om du har en plass å oppbevare alle isboksene. Det er også greit å vite om det er skål og skje til så mange personer.

Jeg ville gått for langpannekake. Jeg ser lenger nede her at du har kun en form, men du kan låne hos andre, eller du deler kaka opp i passe stykker og oppbevarer stykkene i noe. Det går an å dele kaka i små stykker, så blir det mange stykker.

Annonse

Bak en sånn Pavlova (heter det ikke det?)

Lag et par langpanner med marrengsbunn noen dager i forveien, ta med en bolle (eller to) med krem å sleng på straks før servering, og sleng på noen poser med bær (frosne som du tiner litt).

Det er vanvittig godt, åsså blir man veeeeldig kvalm av det så du trenger kanskje ikke så mye?

Har sittet å drømt om Pavlova i hele kveld, og har jeg fått det på jobben i mårra, jam jam :)

Jeg ville hatt boller ved siden av isen.

Boller lages i doble porsjoner og du kan beregne to stykk på hver person. Og boller kan fryses og helst tines i mikro eller ovn hvis du har tilgang på det på jobben din.

Når det gjelder is så ville jeg ha beregnet5.6 personer pr. isboks. Min erfaring er at på jobb spiser alle ekstra mye av det de får fordi man er litt ekstra godtesyk.

Men kjøp is av godt annerkjent merke og ikke noe annenrangs type. Voksne folk er mer kresne på type is enn barn hadde vært.

Hva med store poser med potetgull til is og boller? Det koster heller ikke så mye i forhold til hva sjokolade gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...