Gå til innhold

Trenger hjelp til navn på nettbutikk.

Anbefalte innlegg

Gjest En utrolig lite kreativ dame;)

Har postet denne på åpent også, og tenkte nå først at det kanskje var smart å spørre dere foreldre..

tenkte å lage nettbutikk for mammaklær og barneklær. Målet mitt er det, men vil ha sjansen til å evt utvide litt etterhvert dersom jeg får dette bra til.

Og da har jeg bare tanker om feks. klær for damer i store størrelser, barneleker, scrapbooking, barnekostymer..o.l. Grunnen til jeg nevner dette er fordi jeg vil ha mulighet til å kunne utvide senere dersom jeg skulle ha lyst og få til dette. Bare så navnet på butikken min er litt nøytralt på en måte, og ikke viser direkte til barneklær om dere forstår..?

Altså...kvinner, hovedsaklig mødre, som målgruppe. Så tenker på et navn innen dette.

Men jeg er utrolig lite kreativ! Navnet er vel ikke det første man skal tenke på når man starter bedrift, men når jeg plages sånn med å finne navn..da blir jeg bare enda mer opphengt i å finne noe. Iallefall bare noe å jobbe videre med.

Så alle ideer mottas med stor takk! Bare skriv det du kommer på i farta. :)

Mvh.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...