Gå til innhold

Er det veldig uvanlig? Soving

Anbefalte innlegg

Gjest avler sovebarn

Alle kommenterer at mine barn sover så mye. Tulla på snart 11 mnd legger seg 1930 og sover til ca 0800-0830. Har hviler fra 1000-1200 og 1500-1630.

5 åringen sover fra 1930-0800.

jeg synes det er nydelig, men har ennå ikke hørt om andre som sover så mye. Jeg lar de sove, kunne ikke falle meg inn å vekke de. de er blide og fornøyde og det er mor også.

Tror ikke de er blodfattige.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247710-er-det-veldig-uvanlig-soving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ett sovebarn og ett barn som ikke sover like mye, slik har det vært fra dag 1.

Sovebarnet har arvet mors søvnbehov (jeg er stup trøtt kl 22, og like trøtt når jeg våkner 630-7:00, har alltid lett for å sove f.eks i bil, tog, fly osv), men det andre barnet er mer likt faren (sover lett og lite).

Gjest avler sovebarn

Klart du skal la de sove, jeg har to slike sovebarn og de sover godt enda.

Får du kommentarer om du er så lei dem at du legger dem tidlig eller? Den har jeg hørt endel.

Vi la dem 1830 før, men jeg skjønte at det var for tidlig. Besøkende ble jo helt paffe når vi skulle begynne med legging før barnetv. men 1930 passer bra.

Vi la dem 1830 før, men jeg skjønte at det var for tidlig. Besøkende ble jo helt paffe når vi skulle begynne med legging før barnetv. men 1930 passer bra.

Dattera mi sovnet før eller midt under barnetv så har gjaldt det å ha fått på henne pysj og ha spist før det startet :o)

Nå er hun voksen men legger seg tidlig enda og våkner av seg sjøl. Ligner ikke på mora si nei:o) Jeg er oppe halve natta enten jeg skal opp tidlig eller ikke.

Annonse

Gjest sovedukke

Nevøen min sov mye frem til han var over 2 år.

Han våknet i 08 - 09 tiden på morgenen, etter morgenstell mat og litt sosialt samvær, ble han lagt ute i vognen i 12 tiden, her sov han til ca 16. Han la seg for natten i 19 tiden og sov da rundt.

Denne rutinen hadde han fra han var ca 2 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...