Gå til innhold

Hva gjør dere med 1 åringene deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi leker titt-tei mellom møblene, eller med et plagg. Vi triller ball til hverandre, hun sitter på fanget mens jeg sier vers som bygger seg opp, leser bok, leker litt med dukker.

Hun er blitt veldig interessert i dukkene vi har her, og hun peker mye på kroppsdelene og spør på sin måte hva de heter. Hun blir ellers utrolig glad om jeg setter meg ned på gulvet med henne. Da kommer hun ofte med leker som hun ønsker vi skal holde på med.

Når vi er inne så kan vi synge og danse, lese bok, gå med ¨gå-bil, jeg krabber etter han "nå kommer jeg og tar deg" (det er favoritten), eller så er det nyeste å putte penger i sparebøssa - det er kjempestas. Puttekasse gidder han ikke... Han elkser at jeg støvsuger, han er helt fortapt i støvsugeren og driver med den hele tiden og bruker den som gå-bil. hender jeg kan la han holde på med den mens jeg gjør meg ferdig med noe annet, slangen er kjempespennende. Å bade er alltid stas, eller at vi dusjer sammen.

Vi triller ball, gynger på gyngehest, tegner på magnettavle, synger, leker borte-titt-tei. Han er ganske flink til å underholde seg selv. Da lar jeg han bare drive på.

Spille piano er noe av det morsomste han vet.

Dra ut gryter, håndklær og annet kjøkkenutstyr fra skap og skuffer!

Når vi er inne så kan vi synge og danse, lese bok, gå med ¨gå-bil, jeg krabber etter han "nå kommer jeg og tar deg" (det er favoritten), eller så er det nyeste å putte penger i sparebøssa - det er kjempestas. Puttekasse gidder han ikke... Han elkser at jeg støvsuger, han er helt fortapt i støvsugeren og driver med den hele tiden og bruker den som gå-bil. hender jeg kan la han holde på med den mens jeg gjør meg ferdig med noe annet, slangen er kjempespennende. Å bade er alltid stas, eller at vi dusjer sammen.

He-he, jeg har også en liten støvsugerfreak! Nå er han over 2, men støvsugeren er fremdeles skikkelig moro! Nå vil han selvsagt støvsuge selv, og gjerne for meg.. :-) Bortsett fra at det kan forsvinne en del småsaker, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...