Gå til innhold

Pupp, store barn og gjester?

Anbefalte innlegg

Det er nok dessverre, for ungene dine, du som er sprø her. For meg blir det like absurd at en så stor unge skal drive å ta på mammas pupper som at de skal ligge med fars utstyr i hånda. Faktisk. De har ingenting der å gjøre. Du må da virkelig greie å skape kos og nærhet på andre måter??

Vi blir nok ikke enige her, ser det ut som :o)

Men å sammenlikne det med å ligge med fars utstyr i hånda blir litt drøyt. Vi snakker om puppen de har fått mat og kos ved til de var 1,5 år - pappas utstyr har de ikke helt det samme forholdet til, kan man si!!!!

For dem er en tiss noe man tisser med. En pupp derimot - det forbindes med mat, kos og trygghet fra de var baby.

Men for å understreke det atter en gang - hun sitter ikke og gnur meg på puppene i tide og utide. Og ja - nå som hun er 2 år er det greit, men jeg regner med at hun slutter med det (frivillig eller etter "avvenning") før hun blir rundt 3-4.

God helg :o)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• kaffepiken

2

• Sofline

2

• mille@

2

Gjest synes jeg da

Vi blir nok ikke enige her, ser det ut som :o)

Men å sammenlikne det med å ligge med fars utstyr i hånda blir litt drøyt. Vi snakker om puppen de har fått mat og kos ved til de var 1,5 år - pappas utstyr har de ikke helt det samme forholdet til, kan man si!!!!

For dem er en tiss noe man tisser med. En pupp derimot - det forbindes med mat, kos og trygghet fra de var baby.

Men for å understreke det atter en gang - hun sitter ikke og gnur meg på puppene i tide og utide. Og ja - nå som hun er 2 år er det greit, men jeg regner med at hun slutter med det (frivillig eller etter "avvenning") før hun blir rundt 3-4.

God helg :o)

Hvis de avvennes med pupp når de er ett år så husker de ikke puppen i all evighet, og koser seg på annet vis. Blir de vant til puppekos til de er store så vil de forbinde pupp med kos, og det er jo lite heldig. Mammas pupper er ikke beregnet for kos av store unger.

Hvis de avvennes med pupp når de er ett år så husker de ikke puppen i all evighet, og koser seg på annet vis. Blir de vant til puppekos til de er store så vil de forbinde pupp med kos, og det er jo lite heldig. Mammas pupper er ikke beregnet for kos av store unger.

OK, jeg gir meg over!!!!!!!!!

Har aldri følt meg så misforstått i hele mitt liv, jeg.....

Nå skjønner jeg hvordan kjendiser føler det når de blir mistolket og får passet sitt påskrevet i media av journalister som ikke kjenner dem, og som tar saker helt ut av sammenheng. Må være slitsomt....

Men nå tar jeg helg - orker ikke å følge opp denne tråden lenger. Blir helt svett, jeg!

Nå skjønner jeg hvordan kjendiser føler det når de blir mistolket og får passet sitt påskrevet i media av journalister som ikke kjenner dem, og som tar saker helt ut av sammenheng. Må være slitsomt....

Men nå tar jeg helg - orker ikke å følge opp denne tråden lenger. Blir helt svett, jeg!

Ja, du får dra hjem og dra opp genseren så ungene dine kan kose med puppene dine. *pjuk*

Ikke NOE naturlig med det nei, men du har vel sære behov da.

Forresten - hvorfor er det lite heldig at de forbinder pupp med kos når de blir store? Ser ikke for meg at en 13-åring vil kose med mammas pupp uansett.

Og for de fleste her er jo pupp absolutt kos - når det er snakk om voksne mennesker....

Forresten - hvorfor er det lite heldig at de forbinder pupp med kos når de blir store? Ser ikke for meg at en 13-åring vil kose med mammas pupp uansett.

Og for de fleste her er jo pupp absolutt kos - når det er snakk om voksne mennesker....

Å forbinde puppekos med mor sier seg selv at er uheldig. Gidder ikke mannen din ta på puppene dine er det problemet ditt?

Annonse

Å forbinde puppekos med mor sier seg selv at er uheldig. Gidder ikke mannen din ta på puppene dine er det problemet ditt?

Jeez!

Nå må du ikke dra ting ut av proposjoner her, i denne diskusjonen her oppfører du deg som en ignorant bedreviter. Om du ikke har noe saklig og fornuftig å komme med så er det like greit at du lar vær.

Smokk og bleier skal man avvenne barna fra, men puppen skal de fortsatt få som 3-4 åringer ller enda eldre? Nei, for meg blir det helt feil, og jeg kan ikke fri meg fra tanken om at dette er av større betydning for mor enn for barnet med denne puppekosen.

Når skaal kjerringer slutte å hakke på hverandre? Samme hva vi gjør så er det galt. Enten kritiseres vi for å amme for kort stund eller så er det for lenge, så er det galt at man jobber og bruker for lite tid på barna, er man hjemme så er man unyttig og lat, er man for tjukk eller tynn så er det galt osv......

Hvorfor må kvinner hele tiden lage et helvete?

Eksperter går ut og anbefaler amming til barna til de er tre år. Hvordan skal man våge dety da med så mye fordømmelse av drittkjerringer. Ynnskyld utrykket men nå er jeg så dritt lei damer at jeg får lyst til å søke meg inn i et yrke med bare menn.

Det er nok dessverre, for ungene dine, du som er sprø her. For meg blir det like absurd at en så stor unge skal drive å ta på mammas pupper som at de skal ligge med fars utstyr i hånda. Faktisk. De har ingenting der å gjøre. Du må da virkelig greie å skape kos og nærhet på andre måter??

Altså, jeg mener det er du som seksualierer puppene her!! Du kan da ikke sammenligne pupper og kjønnsorganer!? Den mest erogene sonen jeg har på kroppen er f.eks.hårrøttene mine på hodet!... Skal ikke barnet mitt få lov å ta meg på hodet eller ruske i håret mitt? Jeg tenner d aikke sekuellt på det... Jeg tror det er du som har et problem med dette... - ikke at jeg mener det er ok at barn beføler mors pupper - langt derifra! Men det er også langt fra det til det at barnet legger en hånd på mors bryst i søvne.

ylvali1365381015

Når skaal kjerringer slutte å hakke på hverandre? Samme hva vi gjør så er det galt. Enten kritiseres vi for å amme for kort stund eller så er det for lenge, så er det galt at man jobber og bruker for lite tid på barna, er man hjemme så er man unyttig og lat, er man for tjukk eller tynn så er det galt osv......

Hvorfor må kvinner hele tiden lage et helvete?

Eksperter går ut og anbefaler amming til barna til de er tre år. Hvordan skal man våge dety da med så mye fordømmelse av drittkjerringer. Ynnskyld utrykket men nå er jeg så dritt lei damer at jeg får lyst til å søke meg inn i et yrke med bare menn.

hurra for deg! :-)

Joda, det kan det skjønner du. Amming skal jo føre til sammentrekninger av livmor for å komme seg igjen etter svangerskap, og da kan det også bli orgasme av det.

Sammentrekninger av livmora gir da ikke orgasme?!

Både riene under fødsel og etterriene under amming er smertefulle og milevidt unna seksuelle følelser og orgasme. De er bare tilfeldigvis i samme område...

Synes du drar det litt vel langt her nå.

Får menn orgasme av å tisse, da eller?

Gjest synes jeg da

Sammentrekninger av livmora gir da ikke orgasme?!

Både riene under fødsel og etterriene under amming er smertefulle og milevidt unna seksuelle følelser og orgasme. De er bare tilfeldigvis i samme område...

Synes du drar det litt vel langt her nå.

Får menn orgasme av å tisse, da eller?

Søk litt på nettet du vennen, så skal du se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...