Gjest Gilmore Girl Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Noen som så dagens epiode? (torsdag) Trenger sårt oppdatering på hva som skjedde i dag... gikk glipp av dagens epiode og er sååå avhengig... 0 Siter
zitrus Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Rory har flyttet fra besteforeldrene og inn hos Lane. Hun og mora ble gjenforent.. :-) 0 Siter
Gjest Gilmore Girl Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Rory har flyttet fra besteforeldrene og inn hos Lane. Hun og mora ble gjenforent.. :-) Åhh tuuusen takk!!! Nå ble jeg lettet! Lurte på om jeg var den eneste i verden som fulgte med på den koselige serien! :-) Takk takk!!! :-) 0 Siter
Gjest kjokko Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Åhh tuuusen takk!!! Nå ble jeg lettet! Lurte på om jeg var den eneste i verden som fulgte med på den koselige serien! :-) Takk takk!!! :-) Men jeg har ikke fått med meg hvorfor hun flyttet ut i utgangspunktet. Og var de uvenner??? som du skjønner følger jeg ikke så med som du, og nå er det en stund siden jeg såg en periode. Har ikke sett idag heller da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.