Gå til innhold

Mikk-line vinterdress

Anbefalte innlegg

Har mikk-line både vinter og høst/vår dresser?

Jeg finner ikke noe informasjon inne på nettsiden til mikk-line om dette.

Har tenkt å bestille denne, men jeg må bare vite om det er en vinterdress eller ikke først: http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247829-mikk-line-vinterdress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frustrert frue

På EXIT butikken hos oss har de Mikk-line dresser. HAr kjøpt en vinterdress til lillebror. De har også parkdresser i samme merke der.

Linken viste ingen dress, så jeg vet ikke hva slags dress du tenker på.

Hvor mye koster Mikk-Line vinterdresser på EXIT?

Hvor store str har de? Vet du om de har regntøy og to-delte vintertøy og?

Har du hatt dette merket før, og er det bra??

Har du hatt dette merket før, og er det bra??

Vi betalte 599,- for dressen til lillebror.

Jeg kjøpte str. 86. De hadde ned til 80 tror jeg.

De har regntøy i alle fall, men jeg vet ikke om det er Mikk-line. Vi har hatt EXIT regntøy til jentene og det kjøper jeg ikke igjen.

Todelt vinterdress vet jeg ikke om de har. Jeg bare så vinterdressen til lillebror og ble forelsket...

Har du hatt dette merket før, og er det bra?? Nei, har ikke hatt det før så jeg aner ikke.

Annonse

Vi betalte 599,- for dressen til lillebror.

Jeg kjøpte str. 86. De hadde ned til 80 tror jeg.

De har regntøy i alle fall, men jeg vet ikke om det er Mikk-line. Vi har hatt EXIT regntøy til jentene og det kjøper jeg ikke igjen.

Todelt vinterdress vet jeg ikke om de har. Jeg bare så vinterdressen til lillebror og ble forelsket...

Har du hatt dette merket før, og er det bra?? Nei, har ikke hatt det før så jeg aner ikke.

Du, nå når jeg ser deg her, må jeg huke tak i deg.

Du nevnte for meg en gang om noen gode levendes tarmbakterier (var deg var det ikke?)

Nå har jeg fått klarsignal fra legen om at jeg kan prøve det.

Men husker jeg hva det het da... Øh nei ;o)

Du, nå når jeg ser deg her, må jeg huke tak i deg.

Du nevnte for meg en gang om noen gode levendes tarmbakterier (var deg var det ikke?)

Nå har jeg fått klarsignal fra legen om at jeg kan prøve det.

Men husker jeg hva det het da... Øh nei ;o)

He, he, det var sikkert meg!

BioAcidophilus heter de og kjøpes på helsekosten. Produsent er BioCare.

De koster flesk, men er verdt hvert eneste øre!!!

He, he, det var sikkert meg!

BioAcidophilus heter de og kjøpes på helsekosten. Produsent er BioCare.

De koster flesk, men er verdt hvert eneste øre!!!

Jeg greide og søke det opp, så jeg skal kjøpe de nå i kveld.

Leste også om noe som heter Repliet fra BioCare som kunne taes en uke først, og så gå over til BioAcidophilus.

Dyrt ja, ofte er det som funker dyrt. Men jeg blar gladelig opp jeg så lenge det er skikkelige saker :o)

Takk for svar.

Jeg greide og søke det opp, så jeg skal kjøpe de nå i kveld.

Leste også om noe som heter Repliet fra BioCare som kunne taes en uke først, og så gå over til BioAcidophilus.

Dyrt ja, ofte er det som funker dyrt. Men jeg blar gladelig opp jeg så lenge det er skikkelige saker :o)

Takk for svar.

Stemmer det. Repliet er kjekt å starte med etter en antibiotikakur. Det er en kjempedose med gode tarmbakterier. BioAcidophilus har også mange, men ikke like mange og er flott etterpå!

Stemmer det. Repliet er kjekt å starte med etter en antibiotikakur. Det er en kjempedose med gode tarmbakterier. BioAcidophilus har også mange, men ikke like mange og er flott etterpå!

Har kjøpt Repliet nå, og etter som de sa, så kapslet de seg inn i tarmen, og ble der.

Nå har ikke jeg tatt antibiotika, men sliter enda, 6 mnd etter en operasjon hvor tarmen var innvolvert, med sterke magesmerter og diare, tåler ikke mat.

Men jøsses for en pris, 850 kr for en 7 dagers kur, håper det er verdt pengene.

Grøsser litt ved tanken over at jeg nå har poser med levendes tarmbakterier i kjøleskapet ;o)

Har kjøpt Repliet nå, og etter som de sa, så kapslet de seg inn i tarmen, og ble der.

Nå har ikke jeg tatt antibiotika, men sliter enda, 6 mnd etter en operasjon hvor tarmen var innvolvert, med sterke magesmerter og diare, tåler ikke mat.

Men jøsses for en pris, 850 kr for en 7 dagers kur, håper det er verdt pengene.

Grøsser litt ved tanken over at jeg nå har poser med levendes tarmbakterier i kjøleskapet ;o)

Å ja, det var deg det ja - med den operasjonen.

Skjønner at det er litt merkelig å tenke på de levende tarmbakteriene i kjøleskapet!

Og ja, prisen er veldig høy, men så vidt jeg vet finnes det ikke noe bedre tarmbakterieprodukt!

Å ja, det var deg det ja - med den operasjonen.

Skjønner at det er litt merkelig å tenke på de levende tarmbakteriene i kjøleskapet!

Og ja, prisen er veldig høy, men så vidt jeg vet finnes det ikke noe bedre tarmbakterieprodukt!

Jeg skal starte på det i dag, men vet du om jeg kan blande det i yoghurt?

Sliter litt når jeg må drikke pulver blandet ut i vann.

De i helsekosten mente også at dette var det aller beste produktet for tarmen de hadde. Så det er verdt ett forsøk :o)

Annonse

Jeg skal starte på det i dag, men vet du om jeg kan blande det i yoghurt?

Sliter litt når jeg må drikke pulver blandet ut i vann.

De i helsekosten mente også at dette var det aller beste produktet for tarmen de hadde. Så det er verdt ett forsøk :o)

Jeg vil tro du kan blandet det i akkurat det du vil. Kanskje ikke i appelsinjuice da, det blir nok litt for surt. Men i yoghurt vil det nok gå helt greit.

Jeg vil tro du kan blandet det i akkurat det du vil. Kanskje ikke i appelsinjuice da, det blir nok litt for surt. Men i yoghurt vil det nok gå helt greit.

Jeg fikk det ned med vann, men kan jeg blande det i noe annet gjør jeg gjerne det :o)

Takk for svar :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...