Gå til innhold

Ang. puppekos fra sine søte små..

Anbefalte innlegg

Leste igår innlegget om offentlig puppekosing fra sine barn. Satt igjen med en sånn "nei, æsja meg, det der var ekkelt"-følelse.

I dag tidlig kom veslejenta på 4 1/2 oppi senga, vi hadde litt god tid før bhg/jobb. Da fant hun ut at hun skulle smøre inn min gravide mage med bodybutter (sikkert sett på sin far i aksjon). Hun måtte jo smøre inn puppene og ryggen også, de måtte ikke glemmes...hehe. Ble litt morsomt og litt rart, men hun var så bestemt på at "vi må stelle godt med mammaen vår" som hun sa.

Så her sitter jeg da, og flirer for meg selv. De er jammen gode disse små! Og ting som i utgangspunktet KAN bli oppfattet som seksuelle i enkelte situasjoner er bare sånne "mamma-ting" i andre situasjoner. Men for all del; tror ikke puppesmøring blir noen vane, jeg har jo tross alt en mann som stiller villig opp!

Ha en fin-fin dag !

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247859-ang-puppekos-fra-sine-s%C3%B8te-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro den vordene storesøster var kjempestolt fordi hun hadde vært så snill og god med mamma'n sin!

Og slikt er det jo absolutt ikke noe seksuelt ved i det hele tatt!

Helt enig. Når kos mellom et barn og mamma/pappa blir sett på som ekkelt og incestuøst syns jeg det har gått for langt. Normale foreldre vet hvor grensen for kos går, og det har da ikke noe med seksualitet å gjøre!

Men vi setter oss ikke på kafe og koser - alt til sin tid. Jeg ville også syns det var rart at en 4-åring koste med puppene til mamma i full offentlighet.

Helt enig. Når kos mellom et barn og mamma/pappa blir sett på som ekkelt og incestuøst syns jeg det har gått for langt. Normale foreldre vet hvor grensen for kos går, og det har da ikke noe med seksualitet å gjøre!

Men vi setter oss ikke på kafe og koser - alt til sin tid. Jeg ville også syns det var rart at en 4-åring koste med puppene til mamma i full offentlighet.

Helt enig !

Annonse

Men hvorfor i alle dager greier ikke mor skape grenser? Og lære ungen til å kose med annet enn puppene? Hvorfor må det være nakenhet og pupper med i bildet? Hva med å sitte på fang, klemmer, kiling på ryggen osv. Tror noen mødre ikke greier gi slipp jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...