Gå til innhold

Leggetid for 6. klassing?

Anbefalte innlegg

Har en diskusjon med vår elleveåring om leggetider. Hun står opp kl sju om morgenen. Hun legger seg halv ti, men sier andre i klassen får være mye lengre oppe (hørt den før? ;))

Hva sier dere?

Har forøvrig en 14-åring som legger seg halv elleve (+ somler lenge på rommet etterpå....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247914-leggetid-for-6-klassing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eldste stesønn blir 11 i november, og han legger seg også 21:30 på hverdager. Det hender vi dytter ham i seng ikke så lenge etter 21 også - kommer an på både form og om han driver med noe eller om han bare er oppe for å være oppe, om du skjønner.

Han vil ikke legge seg 21:30 han heller, men han sier ikke at alle får være oppe lenger - han vil bare ikke ;)

Min 13 åring er i seng til halv ti og hun protesterer ikke engang. Av og til får hun være oppe lenger om det er noe vi ønsker å se på TV sammen. I helgene er hun oppe så lenge hun vil, bortsett fra søndagen.

Vår 16 åring er i seng til halv tolv.

Og her i huset nytter det ikke å argumentere med hva som gjelder hos andre....

Gjest natterangleren

Min 13 åring er i seng til halv ti og hun protesterer ikke engang. Av og til får hun være oppe lenger om det er noe vi ønsker å se på TV sammen. I helgene er hun oppe så lenge hun vil, bortsett fra søndagen.

Vår 16 åring er i seng til halv tolv.

Og her i huset nytter det ikke å argumentere med hva som gjelder hos andre....

Er du sikker på at de ikke hopper ut av vinduet?

Er du sikker på at de ikke hopper ut av vinduet?

Helt sikker! 13 åringen ligger med åpen dør til stuen, for hun er litt "redd" av seg...

Hvorfor skulle de stikke av om natten? Dessuten er jeg òg nattrangler og får med meg det meste som skjer her om natten...

Gjest natterangleren

Helt sikker! 13 åringen ligger med åpen dør til stuen, for hun er litt "redd" av seg...

Hvorfor skulle de stikke av om natten? Dessuten er jeg òg nattrangler og får med meg det meste som skjer her om natten...

Det skal du få meg til å tro ja.

Annonse

Annonse

Gjest Frøken frøken

Min elveåring i seng klokken 23.00 men han står opp 07.25 om morgenen

Det var vel rimelig sent syns jeg. Lurer på om læreren hans er enig med at han får nok søvn.

Jeg har sett mange eksempler på at foreldre tror barna sover nok, også sover di i timene på skolen i steden for.

tobarns_fario

Det var vel rimelig sent syns jeg. Lurer på om læreren hans er enig med at han får nok søvn.

Jeg har sett mange eksempler på at foreldre tror barna sover nok, også sover di i timene på skolen i steden for.

Jeg har aldrig hørt læreren klage, han er okey å ha med å gjøre om morgen også

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...