Gå til innhold

konfirasjonsgave til barnet vårt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er ikke rike på noen måte, men dette var lite, synes jeg! Fikk det selv for 17 år siden, og ga 800 til mitt fadderbarn i fjor.

Flere?

Skal du ikke ha selskap for poden da? Det koster jo flere tusen....

Gi det du ønsker. Ingen vil se rart på dere om dere gir 1000 eller 5000 tusen kroner. Det er som regel gjestene som gjerne vil gi noenlunde likt med andre gjester.

Annonse

Ti tusen er vanlig blant mine venner til sine barn. Vi holdt selskap for de nærmeste, kun voksne, for under 1500kr.Jeg fikk god hjelp til maten av svigermor. Synes det ble topp og billig. :)

Mange overgår seg selv når det gjelder gave til sine. De glemmer å tenke at de også må klare samme sum til resten av barna sine når tiden kommer til dem......

Annonse

20.000 + digitalkamera ga vi, men skjønner at vi sikkert bor på et litt spesielt sted.

Datteren i huset får bunad til ca 30000,- inkl noe sølv og tilbehør og laptop som hun ønsket seg. Her i omkretsen vår er det bare de som ikke har rå som ikke får bunad.

Dette er fra min mann og meg, hva frøkna får av sin far gjenstår å se. Hun har enda ikke fått bursdag gave enda det er 7 mnd siden hun var 14.

Datteren i huset får bunad til ca 30000,- inkl noe sølv og tilbehør og laptop som hun ønsket seg. Her i omkretsen vår er det bare de som ikke har rå som ikke får bunad.

Dette er fra min mann og meg, hva frøkna får av sin far gjenstår å se. Hun har enda ikke fått bursdag gave enda det er 7 mnd siden hun var 14.

Min datter fikk omsydd en bunad etter min mor.

2000? Er ikke det litt lite? Jeg fikk det av mine foreldre i konfirmasjonsgave for 23 år siden, men da valgte jeg selv ikke å ha et stort selskap, men kun middag med foreldre, søsken og faddere. Og vi hadde ikke god råd så den gangen var det mye penger.

2000? Er ikke det litt lite? Jeg fikk det av mine foreldre i konfirmasjonsgave for 23 år siden, men da valgte jeg selv ikke å ha et stort selskap, men kun middag med foreldre, søsken og faddere. Og vi hadde ikke god råd så den gangen var det mye penger.

fikk 1000 av mamma og pappa, jeg.. hva som er "normalt" kommer vel helt an på hvor god råd man har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...