Spirello Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Takker for tips c",). Ble litt i tvil angående pumpe. Kanskje jeg kan se det an på sykehuset og sende mannen ut for å kjøpe om det trengs. Skulle tro de hadde det på sykehusapoteket. Bind, ja. Det må jeg vel ha - og _der_ tror jeg innkjøpsgrensen går for mannen i huset. Turde ikke kjøpe tamponger en gang, så store bindpakker går nok neppe bra ;-) Ellers så tenkte jeg å ikke bruke noen kremer eller oljer så lenge det går bra. Ikke har jeg tenkt å bruke våtservietter heller, bare kluter og vann - kanskje litt olje om noe sitter fast. Dagens råd er jo å ikke bade de små så ofte, så da blir vel huden ikke så tørr heller? Altså, jeg må kjøpe engangsammeinnlegg, temperaturmåler, paracet og slike engangspapirkluter Åsemor reklamerte for i en annen tråd. Noen bleier har jeg fra diverse startpakker. Jeg bader ikke gutten min ofte nå heller jeg.. bada han en gang i uka ca da han var mindre, og kanskje to nå.. bader han også etter behov da, har han sand i hodebunnen blir det en tur i dusjen eller balja. Selv om jeg bada han sjelden fikk han tørr hud fordet, så litt naturlig olje i vannet skader ikke. jeg har aldri brukt stellekremer og all mulig slags kremer og olje, heller ikke våtserveitter. Vasker han i vasken med asan når han har bæsja eller lukter tiss. Den første bæsjen som kommer (barnebek) er seigt og svart, og det sitter DØNN fast! : ) Så da MÅ du nok ha olje for å få det vekk. Til vinteren må du regne med å bruke kuldekrem, min fikk sandpapirhud i kinna og han ble rød og sår.. men sånt ser du an. Du finner fort ut hva du trenger, men det er ikke nødvendig å hamstre det da.. 0 Siter
cecily Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bader ikke gutten min ofte nå heller jeg.. bada han en gang i uka ca da han var mindre, og kanskje to nå.. bader han også etter behov da, har han sand i hodebunnen blir det en tur i dusjen eller balja. Selv om jeg bada han sjelden fikk han tørr hud fordet, så litt naturlig olje i vannet skader ikke. jeg har aldri brukt stellekremer og all mulig slags kremer og olje, heller ikke våtserveitter. Vasker han i vasken med asan når han har bæsja eller lukter tiss. Den første bæsjen som kommer (barnebek) er seigt og svart, og det sitter DØNN fast! : ) Så da MÅ du nok ha olje for å få det vekk. Til vinteren må du regne med å bruke kuldekrem, min fikk sandpapirhud i kinna og han ble rød og sår.. men sånt ser du an. Du finner fort ut hva du trenger, men det er ikke nødvendig å hamstre det da.. *grøss* Det gikk opp for meg at jeg skal få et ekte barn å passe på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.