Spirello Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takker for tips c",). Ble litt i tvil angående pumpe. Kanskje jeg kan se det an på sykehuset og sende mannen ut for å kjøpe om det trengs. Skulle tro de hadde det på sykehusapoteket. Bind, ja. Det må jeg vel ha - og _der_ tror jeg innkjøpsgrensen går for mannen i huset. Turde ikke kjøpe tamponger en gang, så store bindpakker går nok neppe bra ;-) Ellers så tenkte jeg å ikke bruke noen kremer eller oljer så lenge det går bra. Ikke har jeg tenkt å bruke våtservietter heller, bare kluter og vann - kanskje litt olje om noe sitter fast. Dagens råd er jo å ikke bade de små så ofte, så da blir vel huden ikke så tørr heller? Altså, jeg må kjøpe engangsammeinnlegg, temperaturmåler, paracet og slike engangspapirkluter Åsemor reklamerte for i en annen tråd. Noen bleier har jeg fra diverse startpakker. Jeg bader ikke gutten min ofte nå heller jeg.. bada han en gang i uka ca da han var mindre, og kanskje to nå.. bader han også etter behov da, har han sand i hodebunnen blir det en tur i dusjen eller balja. Selv om jeg bada han sjelden fikk han tørr hud fordet, så litt naturlig olje i vannet skader ikke. jeg har aldri brukt stellekremer og all mulig slags kremer og olje, heller ikke våtserveitter. Vasker han i vasken med asan når han har bæsja eller lukter tiss. Den første bæsjen som kommer (barnebek) er seigt og svart, og det sitter DØNN fast! : ) Så da MÅ du nok ha olje for å få det vekk. Til vinteren må du regne med å bruke kuldekrem, min fikk sandpapirhud i kinna og han ble rød og sår.. men sånt ser du an. Du finner fort ut hva du trenger, men det er ikke nødvendig å hamstre det da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247924-hva-trenger-jeg-av-apotekting/page/2/#findComment-1944515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bader ikke gutten min ofte nå heller jeg.. bada han en gang i uka ca da han var mindre, og kanskje to nå.. bader han også etter behov da, har han sand i hodebunnen blir det en tur i dusjen eller balja. Selv om jeg bada han sjelden fikk han tørr hud fordet, så litt naturlig olje i vannet skader ikke. jeg har aldri brukt stellekremer og all mulig slags kremer og olje, heller ikke våtserveitter. Vasker han i vasken med asan når han har bæsja eller lukter tiss. Den første bæsjen som kommer (barnebek) er seigt og svart, og det sitter DØNN fast! : ) Så da MÅ du nok ha olje for å få det vekk. Til vinteren må du regne med å bruke kuldekrem, min fikk sandpapirhud i kinna og han ble rød og sår.. men sånt ser du an. Du finner fort ut hva du trenger, men det er ikke nødvendig å hamstre det da.. *grøss* Det gikk opp for meg at jeg skal få et ekte barn å passe på... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/247924-hva-trenger-jeg-av-apotekting/page/2/#findComment-1944623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.