Gå til innhold

Advokat ved avslag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonym i dag!!!!

Jeg har ikke en advokat å anbefale, men jeg anbefaler dere å snakke med noen til å hjelpe dere å skrive klagen. Da en "utenforstående" kan lettere sette ord på saken da hun/han ikke er så følesemessig engasert. Vi fikk en til å skrive vår og jeg mener at vår anke ble mere sakelig og med mindre usakelige detaljer for bufdir. Først skriver dere en liste hver med punkter dere mener er feil i avslaget. Så får dere den utenforstående til å samle det til en sakelig og detaljerikk anke. Har dere skrevet dagbok under prosesen vil det også hjelpe å fine fram den til hjelp. Jo mere detaljer og faktaopplysninger dere kan stille med jo bedre.

Som du ser av dette. Trente jeg hjelp med vår anke.

Vi fikk etter en tid medhold i anken. Og det vil jeg takke vår hjelper for.

LYKKE TIL MED ANKE.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247973-advokat-ved-avslag/#findComment-1943424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...