Gå til innhold

hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bagatelle

Her kommer noen forslag:

Leke med plastelina eller trolldeig.

Tegne. Male. Klippe/lime/lage kort og bilder.

Gå på biblioteket og låne noen morsomme bøker som dere kan kose dere med.

Ta på regntøy og gå en tur(i skogen). Lage kakao når dere kommer tilbake.

Bake boller, rundstykker eller pizzasnurrer.

Rydde i skuffer og skap, og lete fram klær som kan gis til Fretex el. l.

Dra og bowle eller på kino!

Håper dette kunne være til litt hjelp:)

Ser du har fått mange fine tips!

Vi har heldigvis skogen rett ved, så her blir det nok på med regntøy ut for å finne lyng og høstblader osv. Tenkte å lage noen fine høstdekorasjoner på vinduet til vesla og pynte med lyng i vaser inne. Høsten er her ;o)

Annonse

Her er det nydelig vær i dag. Ungene har overnattingsbesøk av et søskenpar i helga.

Far i huset er plantegal, og har funnet seg plantetilbud i lange baner, så han er innkvartert på nærmeste Plantasjen-butikk.

Mor i huset - dvs meg - har støvsuget og ryddet litt, skal dole ei stund før jeg må begynne å steke pannekaker.

Vi skal ut å gå tur i det øsende været, så hjem og spise boller og drikke noe varmt, mens vi hører på lydbok og dormer på stuegulvet blandt puter og tepper. Tror jammen vi skal slenge litt i pisten også for kosens skyld.

Det høres alltid så koselig ut det dere foretar dere som familie. c",)

Her er det nydelig vær i dag. Ungene har overnattingsbesøk av et søskenpar i helga.

Far i huset er plantegal, og har funnet seg plantetilbud i lange baner, så han er innkvartert på nærmeste Plantasjen-butikk.

Mor i huset - dvs meg - har støvsuget og ryddet litt, skal dole ei stund før jeg må begynne å steke pannekaker.

Skulle mannen din være tom for steder å plante nye planter, så vet jeg om et bed som desperat trenger litt krisehjelp *peker ivrig ut på terassen*

Annonse

Vi (ungene og jeg) overnattet hos en venninne med to jevnaldrende natt til i dag så vi hadde en lat morgen der. Kom hjem ca. 12:15 og jeg _ryddet_ skikkelig på soverommet mitt - det var på tide! Etter flyttingen for straks 3 mnd siden har ikke det rommet akkurat vært prioritert kan man si...

I tillegg har jeg vasket tre maskiner med klær, kjørt en oppvaskmaskin, vært på butikken, vært fredsmegler, laget middag og fått en masse ting ned i kjelleren.

Så jeg er superfornøyd med dagens innsats! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...