Gå til innhold

Er det bare meg som har SMÅ bryst?

Anbefalte innlegg

Skulle tro det kun er meg i dette land, for jeg finner IKKE bh som passer!!! Hadde noe der før, men etter to ammeperioder er det veldig lite igjen, men silikon nekter jeg!

Så kom igjen damer, fortell meg hvor jeg kan få kjøpt str. AA ? For det MÅ da bare finnes en plass?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248007-er-det-bare-meg-som-har-sm%C3%A5-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Spania er det helt topp å kjøpe BH'er for oss småbrystede!

Jeg bruker liten B-cup og syntes "alle" BH'ene der nede var laga for sånne som meg ;-)

Nå sjekka jeg ikke om de hadde AA-cuper da, men det skulle ikke forundre meg. Litt dyrt å reise til Spania for å kjøpe BH kanskje da, men...

Har du sjekka i ungdomsavdelingene i ulike butikker? Jeg så de hadde små BH-lignende topper for tenåringer på Cubus. Kommer vel litt an på om du er liten ellers også da..

I Spania er det helt topp å kjøpe BH'er for oss småbrystede!

Jeg bruker liten B-cup og syntes "alle" BH'ene der nede var laga for sånne som meg ;-)

Nå sjekka jeg ikke om de hadde AA-cuper da, men det skulle ikke forundre meg. Litt dyrt å reise til Spania for å kjøpe BH kanskje da, men...

Har du sjekka i ungdomsavdelingene i ulike butikker? Jeg så de hadde små BH-lignende topper for tenåringer på Cubus. Kommer vel litt an på om du er liten ellers også da..

Vanlig str. 70 aa hadde nok passet meg. Og i en alder av 32 frister det ikke mye med Snoopy undertøy liksom....hehe

Annonse

Bh er er laget for de med middels store bryster, jeg som har litt større har problemer med å finne gode og fine bher, det samme gjelder altså deg som har småe.

Så det beste tipset til oss begge er at vi skulle vært noe midt imellom:)

Vanlig str. 70 aa hadde nok passet meg. Og i en alder av 32 frister det ikke mye med Snoopy undertøy liksom....hehe

Hey! Ikke mobb snoopy!

Både jeg og mamma har nesten hele undertøysgarderoben i snoopy - 27 og 47 år gamle, hehe.

De er så innmari mye godt snoopyundertøy ;)

Annonse

Mannen min synes snoopy-undertøyet mitt er sexy :-)

Faktisk mye kult i snoopy-merket!

Det undertøyet jeg så på Cubus hadde ikke logo på, så det passa fint for voksne damer også. Men din størrelse tror jeg du kan finne bra saker i ungdomsavdelingene. Du bør føle deg smigra framfor beklemt ;-)

Og jeg klarer ikke å synes at det er pent. Det syns jo gjennom alt av topper og gensere. Hadde ikke klart å gå et minutt uten bh tror jeg.

Jeg tror faktisk ikke folk legger merke til det. Aldri hørt noen har bemerket det og jeg har større bryst enn AA nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...