tingeling-79 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 hei har sett på en tyrkis babyreimadress med hvit pels på hetten..er det til gutt el jente? den finns også i rosa.. - syns den er så søt, har lyst å kjøpe den til min gutt men vil ikke kjøpe hvis det er jentedress....noen som vet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Det er en baby det er snakk om her. Han vil neppe få livsvarige traumer om du kler ham i en turkis dress.... 0 Siter
tingeling-79 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Det er en baby det er snakk om her. Han vil neppe få livsvarige traumer om du kler ham i en turkis dress.... hehe nei men tenk hva andre mødre tenker hvis det er en jente dress?? -blir jo litt feil å kle en gutt i jentekler;) -men det ser egentligt ut som den passer til begge 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 hehe nei men tenk hva andre mødre tenker hvis det er en jente dress?? -blir jo litt feil å kle en gutt i jentekler;) -men det ser egentligt ut som den passer til begge Gi deg du da!? Hvor gammel er du? Jeg setter grensa på hva jeg kledde gutten i når han var baby ved rosa. Ellers hadde han bodyer med prikker, hjerter og blomster på. Arvet nemlig en god del. 0 Siter
tingeling-79 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Det er en baby det er snakk om her. Han vil neppe få livsvarige traumer om du kler ham i en turkis dress.... hehehe han er 2år,men jeg tror nok dressen blir handlet inn:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.