Gå til innhold

har noen av deres unger antydning av pubertert?

Anbefalte innlegg

Gjest ei mor som lurer

Jeg lurer på om noen av deres unger har noen antydning av puberterert?

Eller hvor gamle dem var når dere så antydning til det første gang?

Har ei datter på 9år snart 10år.

Hun har fått litt antyding til brystvekst. har fått litt bryster. Og hun har fått hår i underlivet.

Er dette uromalt tidlig eller der dette normal alder nå om dagen?

Fortsetter under...

Jentungen min, som blir 9 år senere i år, har fått såpass mye antydning til pupper at hun nå er nødt til å bruke bikini eller hel badedrakt i svømminga.

Noe hun hater forøvrig - hun ville fortsatt med å kun bruke badebukse om hun fikk velge selv ;-)

Gjest hannoghenne

Jentungen min, som blir 9 år senere i år, har fått såpass mye antydning til pupper at hun nå er nødt til å bruke bikini eller hel badedrakt i svømminga.

Noe hun hater forøvrig - hun ville fortsatt med å kun bruke badebukse om hun fikk velge selv ;-)

Ja, hun ligner på farsin.

Annonse

Min datter hadde heller dødd om noen så henne uten! Så forskjellige barn er.

Men det kommer en tid når også din jente forandrer mening.

*lol*

Min datter hadde heller dødd om noen så henne uten! Så forskjellige barn er.

Men det kommer en tid når også din jente forandrer mening.

*lol*

Joa, brytningstiden nærmer seg; og hun har til og med sagt seg enig i at det er litt greit å være jente av og til.

"Men jeg kommer aldri til å leke med Barbie altså!"

Joa, brytningstiden nærmer seg; og hun har til og med sagt seg enig i at det er litt greit å være jente av og til.

"Men jeg kommer aldri til å leke med Barbie altså!"

Jasså, den typen ung dame!

Min har lekt med Barbie og babydukker fra hun var liten, men har erklært at hun er alt for stor nå!Jeg forslo å tømme rommet hennes for leker hun ikke lenger bruker, men da nølte tøtta gitt.

Tror hun følte det var litt for brå slutt på barndommen, hun er 13.

Jasså, den typen ung dame!

Min har lekt med Barbie og babydukker fra hun var liten, men har erklært at hun er alt for stor nå!Jeg forslo å tømme rommet hennes for leker hun ikke lenger bruker, men da nølte tøtta gitt.

Tror hun følte det var litt for brå slutt på barndommen, hun er 13.

Tror ikke jentungen min har så fryktelig mye leker igjen når hun er 13 - annet enn kosedyr.

Derimot tror jeg hun vil ha bøker og tegneserier i mengder ;-)

Men, mange år til den tid; og mye som kan skje. Blir spennende å se hvordan det faktisk blir *s*

Tror ikke jentungen min har så fryktelig mye leker igjen når hun er 13 - annet enn kosedyr.

Derimot tror jeg hun vil ha bøker og tegneserier i mengder ;-)

Men, mange år til den tid; og mye som kan skje. Blir spennende å se hvordan det faktisk blir *s*

Kosedyr! Tror jeg skal bli allergisk mot kosedyr... Rommet hennes er så fullt av dem at vi kunne starta tivoli!

Ellers finner en det vanlige, tonnevis med klær,smykker, sminke og typiske jenteblader om hester!

Det er vel det som gjør det spennende å oppdra barn, man vet aldri hvordan de blir!

Gjest ei mor som lurer

tusen takk til dere som har svart på spørsmålet mitt.

Skjønner nå at det er jentungen min er i utvikling i normal alder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...