Gå til innhold

Hvor har/hadde du stellebord stående?

Anbefalte innlegg

Vi er nettopp ferdige med å pusse opp det knøttlille badet vårt. Nå har jeg tenkt på at det ikke er plass til noe stellebord der... Eneste plassen som kan gå an er en el annen måte oppå vaskemaskina. praktisk å ha det stående i nærheten av en vask da... (ikke plass til veggstellebord)

Så, hvor har/hadde du stående stellebord?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248134-hvor-harhadde-du-stellebord-st%C3%A5ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heldigvis god plass på badet, så stellebordet står der. Det går på hjul, så til vanlig står det foran badekaret, og når jeg skal stelle så triller jeg det bort til vasken.

Sånn har det vært til alle tre barna.

Har dere fliser på gulvet?

Noen gang opplevd at stellebordet glir på gulvet selv med låste hjul?

Annonse

Til å begynne med hadde vi stelleplassen rett utenfor badet, men etter kort tid flyttet vi den inn på barnerommet rett og slett. Brukte vaskefat med vann eller våtservietter.

Snuppa hadde stelleplassen på rommet sitt hele tiden.

hm, kanskje det hadde vært en idè. Vi har et lite soverom rett ovenfor badet som kunne gått an...

Vi har stellebordet på vaskerommet - og syns det har vært praktisk og greit.

Som f.eks. at det aldri er opptatt der - og vaskerommet ble et aktivt rom i vårt hus. Ike bare et rom fyllt opp av skittentøy :o)

Vi har bl.a. alt av klær til barna på vaskerommet - og det syns jeg er oversiktig og greit. Tøyet sorteres fortløpende - i vask, i hylla "kan brukes en dag til" eller tilbake på plass.

Vi har god plass til å kunne ha stellebordet på badet ... noe vi også har prøvd ut ... men jeg syns det ble så mye rot og støv av å ha stelleplassen der.

Har dere fliser på gulvet?

Noen gang opplevd at stellebordet glir på gulvet selv med låste hjul?

Jeg har fliser og mitt problem da jeg hadde stellebord med hjul var at hjulene ramla av(knakk). det kom av varmekablene, plasten rundt hjulene smeltet av varmen i gulvet.

Annonse

Jeg har fliser og mitt problem da jeg hadde stellebord med hjul var at hjulene ramla av(knakk). det kom av varmekablene, plasten rundt hjulene smeltet av varmen i gulvet.

Vi har også fliser på badet, men hjulene her har ikke tatt skade av verken det eller varmekabler.

Vi har også fliser på badet, men hjulene her har ikke tatt skade av verken det eller varmekabler.

Du har nok en annen modell enn det jeg hadde.

I butikken sa de at varmekablene var årsaken, så fikk jeg med flere ekstra hjul som jeg skiftet ut etterhvert som de falt av

Vi har alltid hatt stellebordet ved vasken på badet. Når vi har vært hos svigers over flere dager, har vi hatt stellebordet på soverommet. Vi har da en bolle som fylles med vann og settes ved stellebordet. Dette har gått helt fint, så hadde vi hatt et veldig lite bad så hadde vi nok gjort det slik hjemme også!

En mulighet er å bare kjøpe en liten stellematte som taes fram når babyen skal stelles. Legg den rett på gulvet og sett deg ned når du steller babyen.

Det badet vi har pleid å ha stellebord på, er lite. Vi har ikke hatt plass til vanlig stellebord, men kjøpte en liten kommode (passe høy, men smalere og kortere enn vanlige stellebord). Oppå kommoden la vi stellematta. Dette fungerte veldig bra! Kanskje dere kan få plass til en slik løsning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...