Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica

Godteposen i bursdagsselskap er jo noe av høydepunktet!!

Ungene synes det er skikkelig stas!

Det som kan bli problematisk er at det på barnetrinnet, ihvertfall her hvor vi bor, praktiseres at man ber hele klassen. Og da skal man altså i ca 25 bursdager pr år. Og det er da bare klassen! Det er jo andre bursdager også.

Men det gir seg jo litt etterhvert. Nå når poden er 12 bes det bare noen få av de beste kameratene og godteposer er absolutt IKKE kult.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Patsi

3

• jubalong70

2

• Speak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Godteri og god mat hører med til bursdagsfesten. Men at de har med masse godteri hjem etterpå, er noe jeg godt kunne unnvært. Da er som regel magen full nok, og vi er ikke veldig glad i restegodtespising i løpet av uka. Posene blir derfor liggend ei skapet til neste lørdag, eller til jeg kaster dem.

Å gi bort småleker til barna når de går hjem, er en vri som jeg ikke skjønner poenget med.

Gjest for mye av det gode

Jeg syns det er en stor uting. De blir proppet fulle av kake i selskapet, og trenger slett ikke godterier i tillegg. Tror ikke unger har godt av slikt sukkersjokk.

Når jeg skal invitere til bursdag for 4-åringen snart (hun har nylig begynt i ny barnehage), skal jeg samtidig skrive på invitasjonen at hos oss har vi ikke noen skikk med godtepose, fordi jeg syns det er en uting.

Dermed håper jeg at flere følger samme eksempel....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...