Gå til innhold

Hvordan løse jentetulliball?

Anbefalte innlegg

Min skjønne lille på 5 år har i det siste både utestengt andre jenter i lek og selv blitt utestengt fra leken. Dette er selvfølgelig endel av utviklingen og livet og noe som kanskje ikke er til å unngå. Jeg snakker mye med henne om dette og da forteller jeg fra jeg selv var liten og sier noe om at når hun gjør det med andre blir de like lei seg som hun blir når andre gjør dette med henne.

Hun går på trening og der vil hun ikke leke med en som hun ellers leker mye med. Prøver å få henne til å forstå at hvis hun ikke vil leke med denne jenta på trening så vil kanskje ikke jenta leke med henne hjemme neste gang. Jeg vil ikke bestemme hvem hun skal leke med men prøve å få henne til å forstå at venner er venner og at man må behandle venner på en ok måte. Har noen erfaring og hvordan har dere løst dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248259-hvordan-l%C3%B8se-jentetulliball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...