Gå til innhold

Navnelapper til ullklær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bestilt fine lapper herfra, men det er noen år siden. Bestilte en stor bunke med det samme jeg var i farta og har mange ennå! ;-)

Tips: Brett lappen dobbelt og sy på som en liten hempe - sparer deg for masse sting!

Tips til: IKKE kjøp Taggit! De er vanskelig å få til å sitte på tykke plagg, og så blir det en klump der hvor du har denne plastdingsen.

http://www.sabo.no/

Jeg har bestilt fine lapper herfra, men det er noen år siden. Bestilte en stor bunke med det samme jeg var i farta og har mange ennå! ;-)

Tips: Brett lappen dobbelt og sy på som en liten hempe - sparer deg for masse sting!

Tips til: IKKE kjøp Taggit! De er vanskelig å få til å sitte på tykke plagg, og så blir det en klump der hvor du har denne plastdingsen.

http://www.sabo.no/

Henger meg på denne!

Ypperlig å lage hempe av, sys på med få sting, og sitter fast. -og hvis man kjøper både merkelapper i stoff, klistrelapper og stryke-på-lapper, så har man til alle eventualiteter ;-)

Taggit er bare no' herk. Ramler av gjør det også.

Jeg bruker navnelapper fra askeladden som strykes på.

Det går helt greit. Noen lapper har begynt å falle av etter en stund, men da er det bare å stryke inn en ny.

Jeg er faktisk glad i å sy, men ser for meg at det hadde tatt lang til før jeg hadde somlet meg til å sy inn smålapper i ullklærne.

Gjest fiskebolle

Henger meg på denne!

Ypperlig å lage hempe av, sys på med få sting, og sitter fast. -og hvis man kjøper både merkelapper i stoff, klistrelapper og stryke-på-lapper, så har man til alle eventualiteter ;-)

Taggit er bare no' herk. Ramler av gjør det også.

Tusen takk for tipsene. Dere har vært til god hjelp. Bestilling er allerede sendt til Sabo :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...