Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en venninne som sverger til vinterstøvler fra obs. Noen som har hatt de til barna sine? Vet ikke hvor jeg skal kjøpe vinterstøvler til gutten min på 14 mnd..? Har ikke så lyst til å kjøpe kjempedyre..

Hva anbefaller dere? Vet de burde være myke i såla i hvert fall, hva mer er viktig?

Fortsetter under...

Om du får tak i på obs ville jeg absolutt kjøpt de. De har kommet veldig bra ut i tester tidligere, og er billige i forhold til andre.

Noen av oss bor alt for langt unna obs... *sukk* Har ikke kjøpt vinterstøvler enda, tuppa er et mareritt å ha med seg i skobutikken.

Tenker du på testvinneren i Foreldre og Barn, så starter de på str. 25.

Jeg har samme tanker som deg, har en på 16 måneder.....men str 25 er vel for stort????

Har ikke stått tester på vinterstøvler i foreldre og barn ennå? Sist blad var det dresser... Så vet ikke hvem du mener. Hvis de begynner på str. 25 er det for stort ja, men de har vel mindre? De har jo alt annet til småttiser, så ville vært rart hvis de ikke har vinterstøvler.

Han bruker 21 nå, tenker vi kjøper enten 21 eller 22.

Om du får tak i på obs ville jeg absolutt kjøpt de. De har kommet veldig bra ut i tester tidligere, og er billige i forhold til andre.

Noen av oss bor alt for langt unna obs... *sukk* Har ikke kjøpt vinterstøvler enda, tuppa er et mareritt å ha med seg i skobutikken.

Trodde du bodde i Oslo jeg? G¨r heldigvis bra å prøve sko og sånt på lillegutten min.. : )

Vet du om andre merker/skobutikker som har ok støvler da? Vil ikke betale dyre dommer, men vil heller ikke kjøpe noe som blir vått, ikke varmer eller er stive å gå i.. Ikke så lett når man ikke får prøvd de på beina selv, eller får noe svar fra ungen om hvordan de er. :)

Gjest mor til lillegutt

Har ikke stått tester på vinterstøvler i foreldre og barn ennå? Sist blad var det dresser... Så vet ikke hvem du mener. Hvis de begynner på str. 25 er det for stort ja, men de har vel mindre? De har jo alt annet til småttiser, så ville vært rart hvis de ikke har vinterstøvler.

Han bruker 21 nå, tenker vi kjøper enten 21 eller 22.

Jeg fikk det nyeste Foreldre og Barn i forrige uke.

Der står tester på vinterstøvler ;o)

Coop Friends til 249,- er test vinner.

Sammen med Vikings Winter run som koster 599.-

Annonse

Ok, da så. : ) Takk for tipset! Jeg har ikke fått det nyeste bladet ennå jeg da.. Hmm.. rart.. Abbonerer på det, men her har masse forsvunnet i posten i det siste, eller kommet sent, så det dukker vel opp. Da tar jeg et titt på obs.

Trodde du bodde i Oslo jeg? G¨r heldigvis bra å prøve sko og sånt på lillegutten min.. : )

Vet du om andre merker/skobutikker som har ok støvler da? Vil ikke betale dyre dommer, men vil heller ikke kjøpe noe som blir vått, ikke varmer eller er stive å gå i.. Ikke så lett når man ikke får prøvd de på beina selv, eller får noe svar fra ungen om hvordan de er. :)

Bor noen timer unna oslo jeg.

Er enig i at det er vanskelig med skokjøp. Jenta mi er villig til å prøve hjemme da, når hun har sett på skoene en stund. ;) Må bare passe på å måle godt nok sånn at de stemmer på lengden av foten iallefall, når de er så små så reagerer de ikke om de har på for små sko, men det er dumt for føttene.

Jeg kjøpte "Friends"-støvlene på Obs på lørdag. De ble kåret til Best i Test i Foreldre og Barn nå nettopp (også ifjor!). Kjempefine, lette og myke støvletter. Toåringen elsker dem og vil helst ha dem på hele tiden.

Jeg vil tro de går fort tomme for disse støvlettene, så løp og kjøp! Ifjor var de umulig å oppdrive her jeg bor. Med det samme de ble kåret til Best i Test, ble det tomt hos forhandleren...

Støvlene koster 249,-. Vi kjøpte str. 22 (usikker på om de fantes i mindre str enn det?)

Annonse

Finnes de Coop skoene i str 35 også, til gutt? Gjelder det over hele landet?

Gjest ninnima

Hvis det skulle være utolgt for ditt barns størrelse i friend vintestøvel, vil jeg anbefale deg å kjøpe ponny vinterstøvel.

De har vi vært svært fornøyd med til gutten vår.

Vi har ikke vært så fornøyde med Ponny. Har hatt Ponny Sympatex tre vintere, og til tross for alle gode reklamebrosjyrer så BLIR barna våte gjennom skoene i slapseføre. De ER ikke vanntette, og har de først blitt skikkelig våte eller skitne en gang, så blir de aldri bra igjen. Syns dessuten de er veldig stive i sålen.

I år har vi kjøpt Ecco Goretex til våre - for de GARANTERER ett års vanntetthet, så da kan vi i det minste klage når eller hvis de begynner å lekke...

Jeg kjøpte "Friends"-støvlene på Obs på lørdag. De ble kåret til Best i Test i Foreldre og Barn nå nettopp (også ifjor!). Kjempefine, lette og myke støvletter. Toåringen elsker dem og vil helst ha dem på hele tiden.

Jeg vil tro de går fort tomme for disse støvlettene, så løp og kjøp! Ifjor var de umulig å oppdrive her jeg bor. Med det samme de ble kåret til Best i Test, ble det tomt hos forhandleren...

Støvlene koster 249,-. Vi kjøpte str. 22 (usikker på om de fantes i mindre str enn det?)

Jeg synes dem var så små i størrelsene, og litt trange å få foten nedi.

Endte på str 24, og gutten min er bare 16 måneder....

Hmmmm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...