Gå til innhold

Hvordan kan man lese logg på blink og smn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spionmoren

Det er ingen måte å sjekke hva hun har skrevet på Blink.

Jo, det er det.

Det er mulig å laste ned programmer gratis, evt. kjøpe et program som man kjører skjult i bakgrunnen.

Disse programmene logger alt man gjør på PC'en, hvert eneste tastetrykk. Man kan også få skjermbilder med faste intervaller som man bestemmer selv.

Dette bruker jeg selv på barna mine. Mitt program er slik at jeg kan gå inn via internett og lese loggene, og evt. ringe hjem og spør hva de holder på med og sjekke om de snakker sant til meg.

De er klar over dette, og jeg håper de har det i bakhodet når de er på nettet.

Slik får jeg også tilgang til alle passord de måtte ha f.eks på msn.

Det programmet jeg har nå, kostet meg ca. 500 kr.

http://www.realtime-spy.com

Er ei jente på 18 år her, som forstår at dere som er foreldre er bekymret for barna deres. Det ville nok jeg også vært! Men å lese det dere skriver her, gjør meg faktisk litt sinna og det er ufattelig at dere virkelig gjør det. jeg har opplevd hele ungdomstiden min å bli spionert på, og tro meg. det er ikke til noe hjelp for deres barn! det er egoistisk av dere. å laste ned programmer for å spionere på sønn eller datter er feil! ditt barn har tross alt rett til privatliv! det er det samme som å lese andres dagbok, og det gjør man bare ikke! jeg syntes helt ærlig ikke det er måten å få kontroll på barna deres. Når du er tenåring har du behov for litt tid alene, tid til å finne ut av ting. Etter min mening skal du heller sette deg ned med barnet ditt, få en god tone, snakke ut om ting og farer ved bruk av nett. Det er mange barn som ikke vet om de kan si slike ting til foreldre i frykt for å bli skjent på el. Så vær litt obs på dette, isteden for å spionere, for da risikerer du/dere å miste tilliten til barnet helt..

Jo, det er det.

Det er mulig å laste ned programmer gratis, evt. kjøpe et program som man kjører skjult i bakgrunnen.

Disse programmene logger alt man gjør på PC'en, hvert eneste tastetrykk. Man kan også få skjermbilder med faste intervaller som man bestemmer selv.

Dette bruker jeg selv på barna mine. Mitt program er slik at jeg kan gå inn via internett og lese loggene, og evt. ringe hjem og spør hva de holder på med og sjekke om de snakker sant til meg.

Gamle er barna dinde da?

Hadde mamsen gjort noe sånt mot meg, hadde det blitt liv i heimen!

Barn har rett på privat liv de også:)

Men så hadde jeg garrantert vært ærlig mot mamma om jeg hadde møtt på ulumskheter på nettet!

Takk og lov for at internett ikke var oppfunnet da jeg var tenåring....

Annonse

Gamle er barna dinde da?

Hadde mamsen gjort noe sånt mot meg, hadde det blitt liv i heimen!

Barn har rett på privat liv de også:)

Men så hadde jeg garrantert vært ærlig mot mamma om jeg hadde møtt på ulumskheter på nettet!

Takk og lov for at internett ikke var oppfunnet da jeg var tenåring....

De vet jo om det....

Jo, det er det.

det der er sånt som gjør at ungene dine finner andre måter å skjule ting for deg, og finne på annen f.skap!

hadde mamma gjort noe sånt, så hadde jeg skrevet det stikk motsatte av det jeg egentlig skulle! hvordan hadde du likt det om du hadde null privatliv?

Er ei jente på 18 år her, som forstår at dere som er foreldre er bekymret for barna deres. Det ville nok jeg også vært! Men å lese det dere skriver her, gjør meg faktisk litt sinna og det er ufattelig at dere virkelig gjør det. jeg har opplevd hele ungdomstiden min å bli spionert på, og tro meg. det er ikke til noe hjelp for deres barn! det er egoistisk av dere. å laste ned programmer for å spionere på sønn eller datter er feil! ditt barn har tross alt rett til privatliv! det er det samme som å lese andres dagbok, og det gjør man bare ikke! jeg syntes helt ærlig ikke det er måten å få kontroll på barna deres. Når du er tenåring har du behov for litt tid alene, tid til å finne ut av ting. Etter min mening skal du heller sette deg ned med barnet ditt, få en god tone, snakke ut om ting og farer ved bruk av nett. Det er mange barn som ikke vet om de kan si slike ting til foreldre i frykt for å bli skjent på el. Så vær litt obs på dette, isteden for å spionere, for da risikerer du/dere å miste tilliten til barnet helt..

Jeg skjønner hva du mener, men i dette tilfellet så er det jo et barn som er på vei ut i veldig feil retning. Dette gjør foreldrene for å beskytte henne, ikke for å grafse i privatlivet hennes!

Hadde de kunnet stole på at hun gjør som alle andre "vanlige" tenåringer, hadde de vel aldri vurdert å spionere slik en gang!?

Jeg har heller ikke sansen for å spionere på barn i utgangspunktet, men jeg skjønner at når barnet beveger seg ut på skråplanet eller i andre bekymringsfulle retninger, så MÅ foreldrene gjøre det de kan for å beskytte barnet. Tilliten går to veier, men sikkerheten til barnet går foran alt. Så får en jobbe med å bygge opp igjen tilliten etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...