Gjest GA Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Bøkene gis ut på nytt 10. oktober! Nå blir jentungen min glad for hun "svaner Barbapapa-bøkene fra en gamle barnehagen min" http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/05aar/articles/artid508369.html 0 Siter
birdie Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Artig! Vi har flere av filmene fra serie 2 (der de reiser rundt i verden) på DVD, ungene elsker dem. Tror nok jeg må investere i et par av bøkene også; tipper det blir stor forundring over skapelsesprosessen deres.. 0 Siter
Zarine Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Å, så flott! Ein absolutt favoritt frå da eg var lita :-) 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, alt i Barbapapa-serien er blitt kjempepopulært igjen! Jeg maler Barbapapa-bilder på bestilling, og salget går strålende! Morsomt, de er kjempesøte c,") 0 Siter
nitni Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, alt i Barbapapa-serien er blitt kjempepopulært igjen! Jeg maler Barbapapa-bilder på bestilling, og salget går strålende! Morsomt, de er kjempesøte c,") Artig! Har du nettsted der man kan se bildene? Event. send meg en mail [email protected] 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Artig! Har du nettsted der man kan se bildene? Event. send meg en mail [email protected] Takk for at du spør, men jeg har ingen inne nå, og flere bestillinger. Nå skal jeg begynne i full jobb, så jeg tror jeg må slutte med malingen :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.