Gå til innhold

hva spiste dere som barn og hvordan

Anbefalte innlegg

Min eldste er kjempekresen. Som 24 åring tror jeg han lever på Grandiosa og spagetti med kjøttsaus og så eter han ribbe til jul.

Dessuten kjeftet han skikkelig hvis ikke kjøttsausen smakte nøyaktig det samme hver gang *himle* Jeg er glad jeg ikke har han i kosten lenger, stakkars dama hans.

Noen ganger synes jeg virkelig synd på kresne folk. Tenk på all den gode maten de går glipp av da! ;-)

Fortsetter under...

Noen ganger synes jeg virkelig synd på kresne folk. Tenk på all den gode maten de går glipp av da! ;-)

Det har du jammen meg rett i. Det har jeg faktisk aldri tenkt på.

Men jeg kjenner endel folk som bare spiser for å bli mette, altså uten å være syke, og jeg blir like forbauset hver gang for jeg holder på å spise meg ihjel når jeg får deilig mat.

De er rett og slett ikke særlig opptatt av mat. Sprøtt.

Vi spiste det de voksne spiste ganske tidlig.

Vi måtte sitte ved bordet og vi måtte spise opp maten vår.

Mine barn spiser det vi voksne spiser. Lillebror er 1 år og han spiser også stort sett det samme som oss.

Barna må sitte i ro ved bordet til barna er ferdig med å spise.

De må ikke spise opp maten hvis vi voksne har hatt på til dem. Har de hatt på til seg selv, prøver jeg å oppmuntre dem til å spise opp. (Dette gjelder de to eldste barna.)

Så langt er ingen av barna vanskelig i matveien. Det er ting de ikke liker, men de spiser det aller meste de får. De sitter stort sett rolig ved matbordet, og de tør å prøve nye ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...