Gå til innhold

Oppsigelse av bhg plass - Oslo

Anbefalte innlegg

Undrenes tid er ikke forbi: Jeg fikk i dag telefon fra bydelen om at vi omsider har fått plass til vår snart 3,5 årige datter i en kommunal bhg ikke langt fra der vi bor. Pr i dag går vi i privat bhg i en annen bydel. Den plassen må vi selvsagt si opp nå. Jeg finner ingenting på nett om oppsigelse av plass på kommunens nettsider, men regner med at de samme regler gjelder for både private og kommunale bhg. Har ikke lyst til å si noe i vår private bhg før jeg har det svart på hvitt at vi faktisk får plass, i mellomtiden lurer jeg på om noen vet hvor lang oppsigelse som gjelder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248426-oppsigelse-av-bhg-plass-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Glassverket barnehage har 2måneder

Barnehagegruppen oppererer med 2 måneder, men komunalebarnehager i bærum oppererer med 1 måned.

Så det kan variere litt fra komunalebarnehager til private.

Men uasett det er jo lang kø for og få plass, og stort sett godtar alle barnehager at en annen kan overta ditt barn sin plass.

Gjest Persille

Det er opp til barnehagen hvordan de gjør det - og det står i vedtektene du har fått av barnehagen og ikke på kommunens nettsider dersom det er privat barnehage.

Jeg operer med en mnd fra den første i mnd. Altså må du si opp innen første november dersom du skal slutte 1. desember.

Jeg vet om mange som operer med tre måneder - så det varierer veldig.

Om sommeren kan man ikke si opp før første juli, da må man gjerne si opp før første mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...